iPhone 4S Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben afgelopen week nog in de Apple Store in Roermond geweest. Daar kon je de 4S niet reserveren, maar wel een formulier invullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S Apple Store
Hallo,
Ik ben afgelopen week nog in de Apple Store in Roermond geweest. Daar kon je de 4S niet reserveren, maar wel een formulier invullen zodat je bij de eerste zat die kregen te horen wanneer ze hem in de verkoop gooien. Nu is mijn vraag of iemand anders al iets heeft gehoord vanuit een Apple zaak? Of doe ik er beter aan om morgen gewoon te gokken op een Apple Store of een Mediamarkt? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nederland heeft nog geen Apple Store.
Misschien bedoel je een Apple Premium Reseller (APR)?
|
|||
|
|||
Ja, die bedoel ik. Of verkopen die geen simlockvrije?
|
|
|||
|
|||
Of die ze simlockvrij verkopen zal per reseller anders kunnen zijn. Ik heb een aantal resellers gesproken die nog van niets wisten (vorige week). Bij Amac staat op de website dat ze vanaf de 28e wel iPhone 4S gaan verkopen, maar geen losse toestellen. Je kunt altijd proberen in de rij te gaan staan, maar of je slaagt weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Dat antwoord kreeg ik dus ook. Anders gok ik het op de mediamarkt, die krijgen er altijd een aantal binnen.
|
|
|||
|
|||
Is bestellen bij de online AppleStore geen optie voor je? Daar is sowieso de grootste voorraad aanwezig, ze zijn geunlocked (dus iedere provider wordt geaccepteerd) en worden gratis geleverd. Scheelt je ook weer gedoe met rijen en je kunt exact het model specificeren dat je wilt hebben.
|
|
|||
|
|||
Maar dan moet ik weer zolang wachten als ik hem nu pas ga bestellen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En als er morgen geen voorraad is kun je alsnog online bestellen. Met wat mazzel heb je er morgen één en met wat pech moet je toch bestellen, dan maakt die ene dag niet zo heel veel uit lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld met een aantal Amac zaken, deze krijgen pas morgen in de loop van de middag de bestellingen. En ze mogen dan alleen verkopen met een contract, dus geen losse toestellen.
|
|
|||
|
|||
Net ook even gebeld met een 3 Amac winkels, ze zeggen allemaal ongeveer hetzelfde..
''We weten nog niet hoeveel iPhone 4S'en we morgen op voorraad hebben en we weten ook niet wanneer ze bij ons geleverd worden, dus of het zin zal hebben om morgenvroeg in de rij te staan is ook nog niet zeker.'' |
Labels |
iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|