iOS 4.2.1 jailbroken en navigatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Mijn iPhone staat nu op iOS 4.2.1 en ik heb de jailbreak hiervoor toegepast. Alles werkt naar behoren met de navigatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.2.1 jailbroken en navigatie
Ik heb een vraagje. Mijn iPhone staat nu op iOS 4.2.1 en ik heb de jailbreak hiervoor toegepast. Alles werkt naar behoren met de navigatie uitgezonderd. Er kan geen GPS verbinding worden gemaakt. Ik heb meerdere programma's gebruikt zoals Navigon en TomTom. Dat probleem heb ik niet met Google maps wat gewoon goed werkt. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
gr Mounir |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iOS 4.3 GM Can Be Jailbroken with PwnageTool 4.2 [Tethered] | BlackPhone3G | Jailbreak | 1 | 05-03-11 01:21 |
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? | Debbjuh92 | Jailbreak | 5 | 09-07-10 19:36 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|