//

Overige bestanden?!

Overige bestanden?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ios5 met als 2gig als overige bestanden nu had ik hersteld en dan terug restore en nog steeds 2gig aan overige, weet niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 18:30
airwalk airwalk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard Overige bestanden?!

Ik heb ios5 met als 2gig als overige bestanden nu had ik hersteld en dan terug restore en nog steeds 2gig aan overige, weet niet wat doen maar dacht aan... Kan ik alleen mijn agenda, contacten, agenda en mails terug zetten na een herstel zodat mijn 2gig vermindert? Dus alleen dees gaat dat?? Pff hopelijk lukt toch iets
Dank je
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als al je data op iCloud staat dan kan je op het iDevice iCloud uitzetten. Dan restoren en iCloud weer aanzetten.

Maar, "overige bestanden" zal niet veel minder worden dan 1 tot 1.5 GB. Blijkbaar heeft iOS 5 voor bepaalde dingen meer plaats nodig. En ook sommige apps hebben in iOS 5 blijkbaar meer plaats nodig, ook in hun Sandbox.
  #3  
Oud 28-10-11, 18:52
airwalk airwalk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

Is wel tof je hebt een iPhone van 16gig na iOS5 heb je 13gig dan nog overige bestanden van 2gig dus 5gig weggegooid raar maar daar ga ik toch nie mee akkoord, maar bedankt voor je antwoord maar als ik een restore wil doen, moet ik voor iCloud kiezen? Ipv restore met iTunes dan.
  #4  
Oud 28-10-11, 18:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door airwalk Bekijk bericht
Is wel tof je hebt een iPhone van 16gig na iOS5 heb je 13gig dan nog overige bestanden van 2gig dus 5gig weggegooid raar maar daar ga ik toch nie mee akkoord, maar bedankt voor je antwoord maar als ik een restore wil doen, moet ik voor iCloud kiezen? Ipv restore met iTunes dan.
OK! Als je daar niet mee akkoord gaat moet je iOS 5 van je iPhone verwijderen en dan heb je een mooie USB-Stick van 16 GB

Verwijder dan ook meteen OS X van je Mac dan heb je daar ook weer meer plaats.
  #5  
Oud 28-10-11, 19:01
airwalk airwalk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
OK! Als je daar niet mee akkoord gaat moet je iOS 5 van je iPhone verwijderen en dan heb je een mooie USB-Stick van 16 GB

Verwijder dan ook meteen OS X van je Mac dan heb je daar ook weer meer plaats.

En wat doen dan mensen met een 8gig iPhone? Leg da maar eens uit dan snuggere. Ook zeker alleen voor te bellen en smsen zeker!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Overige Bestanden iPhone 4 scoop1 iTunes 14 11-01-12 19:30
Overige bestanden verwijderen. Thomasvd iPhone algemeen 0 20-08-10 01:04
Overige Geheugen Gkidstyle Archief 1 27-03-09 23:43
Capaciteitsbalk Overige 1.6 GB? Jvwely Archief 1 15-01-09 21:04
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.