Overige bestanden?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ios5 met als 2gig als overige bestanden nu had ik hersteld en dan terug restore en nog steeds 2gig aan overige, weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overige bestanden?!
Ik heb ios5 met als 2gig als overige bestanden nu had ik hersteld en dan terug restore en nog steeds 2gig aan overige, weet niet wat doen maar dacht aan... Kan ik alleen mijn agenda, contacten, agenda en mails terug zetten na een herstel zodat mijn 2gig vermindert? Dus alleen dees gaat dat?? Pff hopelijk lukt toch iets
Dank je |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als al je data op iCloud staat dan kan je op het iDevice iCloud uitzetten. Dan restoren en iCloud weer aanzetten.
Maar, "overige bestanden" zal niet veel minder worden dan 1 tot 1.5 GB. Blijkbaar heeft iOS 5 voor bepaalde dingen meer plaats nodig. En ook sommige apps hebben in iOS 5 blijkbaar meer plaats nodig, ook in hun Sandbox. |
|
|||
|
|||
Is wel tof je hebt een iPhone van 16gig na iOS5 heb je 13gig dan nog overige bestanden van 2gig dus 5gig weggegooid raar maar daar ga ik toch nie mee akkoord, maar bedankt voor je antwoord maar als ik een restore wil doen, moet ik voor iCloud kiezen? Ipv restore met iTunes dan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijder dan ook meteen OS X van je Mac dan heb je daar ook weer meer plaats. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat doen dan mensen met een 8gig iPhone? Leg da maar eens uit dan snuggere. Ook zeker alleen voor te bellen en smsen zeker! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Overige Bestanden iPhone 4 | scoop1 | iTunes | 14 | 11-01-12 19:30 |
Overige bestanden verwijderen. | Thomasvd | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 01:04 |
Overige Geheugen | Gkidstyle | Archief | 1 | 27-03-09 23:43 |
Capaciteitsbalk Overige 1.6 GB? | Jvwely | Archief | 1 | 15-01-09 21:04 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
|
|