ervaring met telfort discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iphone 4s te kopen met een telfort abonnement, maar ik wou weten of iemand ervaring had met de verbinding van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring met telfort
Ik ben van plan een iphone 4s te kopen met een telfort abonnement, maar ik wou weten of iemand ervaring had met de verbinding van telfort? En het internet is 3,6 mb/s. Is dit snel genoeg en werkt dit fijn om mee te twitteren en te whatsapp'en? Ik ben niet van plan intensief te gaan internetten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb geen ervaring met telfort, maar een verbinding van 3.6 of iets in die richting is ruim voldoende voor de dingen die jij noemt. die 2 verbruiken heel weinig, behalve als je beeld gaat versturen.
|
||||
|
||||
Ik heb zelf dan wel telfort, nooit problemen mee gehad en werkt zo als het hoort
Ook prima ontvangst, 3g ontvangst overal. Ook omdat Telfort het netwerk van KPN gebruikt, dus gewoon doen... Is mijn mening succes met je keuze
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring met telfort sim only internet? | CaboVerde | KPN | 1 | 20-02-11 11:20 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
iPhone 3G: 3.0 + Ultrasn0w en 3G met Telfort | ndendaas | Unlock | 2 | 28-06-09 13:18 |
email met telfort | frans van enckevort | KPN | 1 | 30-01-09 08:28 |
Internetten met Telfort | Shlomo | KPN | 3 | 30-03-08 17:04 |
|
|