ervaring met telfort

ervaring met telfort discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iphone 4s te kopen met een telfort abonnement, maar ik wou weten of iemand ervaring had met de verbinding van ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 29 October 2011, 17:41
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard ervaring met telfort

Ik ben van plan een iphone 4s te kopen met een telfort abonnement, maar ik wou weten of iemand ervaring had met de verbinding van telfort? En het internet is 3,6 mb/s. Is dit snel genoeg en werkt dit fijn om mee te twitteren en te whatsapp'en? Ik ben niet van plan intensief te gaan internetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 29 October 2011, 18:12
simlockvrij's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

ik heb geen ervaring met telfort, maar een verbinding van 3.6 of iets in die richting is ruim voldoende voor de dingen die jij noemt. die 2 verbruiken heel weinig, behalve als je beeld gaat versturen.
Oud 29 October 2011, 19:11
d.hoff's schermafbeelding
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Stuur een bericht via MSN naar d.hoff Stuur een bericht via Skype™ naar d.hoff Send a message via twitter to d.hoff
Standaard

Ik heb zelf dan wel telfort, nooit problemen mee gehad en werkt zo als het hoort
Ook prima ontvangst, 3g ontvangst overal. Ook omdat Telfort het netwerk van KPN gebruikt, dus gewoon doen... Is mijn mening

succes met je keuze

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met telfort sim only internet? CaboVerde KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 1 20 February 2011 10:20
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 5 29 December 2009 20:02
iPhone 3G: 3.0 + Ultrasn0w en 3G met Telfort ndendaas Unlock 2 28 June 2009 12:18
email met telfort frans van enckevort KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 1 30 January 2009 07:28
Internetten met Telfort Shlomo KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 3 30 March 2008 16:04

Regels voor berichten