Fotorol laat niet alle fotos zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een raar probleem, Op mijn iphone staat bij instellingen - info dat er 722 fotos op mn iphone staan. Echter, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotorol laat niet alle fotos zien
Hallo allemaal,
Ik heb een raar probleem, Op mijn iphone staat bij instellingen - info dat er 722 fotos op mn iphone staan. Echter, als ik in mijn fotorol kijk, staan er maar 213 foto's op mn fotorol. Dus ik kan lang niet meer alle fotos zien, iemand een idee hoe dit kan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij info 175
Fotobibliotheek 170!! Voorlopig nog een 3gs :-( |
|
|||
|
|||
Ja, bij mij zijn het er dus veel meer die er missen.. Wel beetje balen! Als ik op de pc mn iphone benader staan ze er ook gewoon, maar ook daarna niet in mn fotorol..
|
|
||||
|
||||
misschien totaal "gemaakte" foto's onder info, in de app de resterende?
of films erbij? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Indd, het klopt gewoon niet, maar mn vraag is hoe k ze toch weer tevoorschijn kan toveren...
|
Labels |
fotorol, iphone, niet alle fotos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotolijst laat niet alle foto's zien | iMakkie | iPad algemeen | 2 | 17-03-11 00:47 |
SBSettings laat toggles niet zien | ViktorR | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-06-10 20:58 |
[Aanbieding] Applicatie laat niet alle aanbiedingen zien? | Zephyer | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 17:01 |
isms op 2.0.1? installer laat hem niet zien. | pollie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-09-08 21:20 |
|
|