Mogelijke Batterij Fix? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 4S nog niet, maar lees veel mensen die klachten hebben met de batterij. Ik heb alvast even rondgekeken op het internet wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijke Batterij Fix?
Ik heb mijn 4S nog niet, maar lees veel mensen die klachten hebben met de batterij. Ik heb alvast even rondgekeken op het internet wat het zou kunnen zijn, voor als ik hem zelf krijg. Na tijdje te zoeken vond ik dit filmpje op youtube:
Hoe hij het uitlegt is het logisch, misschien is dit de oplossing voor het batterij porobleem? Jeroen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 14:49 ---------- Functioneert dit voor de mensen hier? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou.. maar eens proberen dan!
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of het werkt.
|
|
||||
|
||||
het is het proberen waard, jammer dat dit noodzakelijk is.
Al verschillende tips gevonden mbt notification center, Icloud instellingen. Volgens mij zijn er meerdere oorzaken....helaas. |
|
|||
|
|||
Apple is er mee bezig dus komt vast goed!!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mogelijke oplossing!! | JuniorC | Jailbreak | 3 | 23-12-10 19:04 |
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... | putiwan | iPhone algemeen | 20 | 23-12-10 18:54 |
Mogelijke Fix voor ontvangst problemen iPhone 4 | conno | Archief | 4 | 01-07-10 18:22 |
Mogelijke malware?! | Shorty01 | iPhone algemeen | 7 | 17-03-08 15:39 |
Mogelijke fix SMS problemen | Eduard | Archief | 9 | 03-10-07 22:33 |
|
|