Iphone 4s nabijheidssensor groot probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclubbers Ik sinds de release een iphone 4s 16 zwart gekocht Alles verloopt echt heel vlotjes en heb tot hier toe niets van problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s nabijheidssensor groot probleem
Beste Iphoneclubbers
Ik sinds de release een iphone 4s 16 zwart gekocht Alles verloopt echt heel vlotjes en heb tot hier toe niets van problemen gemerkt. Alhoewel dat ik een heel groot probleem heb en dat is de nabijheidssensor.. Elke keer ik een oproep krijg of maak en ik hou hem tegen mijn oor gaat men scherm uit. Maar als ik hem wegdoe blijft het zwart!! Dus ik kan geen oproepen beëndigen of op speaker zetten.. Dit is zeer vervelend. Ik heb wel een screen protector en case van een gewone 4. Zou dit de oorzaak kunnen zijn ? Of gewoon terug naar de winkel ? Thxx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zal het toch eens moeten testen zonder protector, als je teruggaat naar de shop zullen ze dat namelijk ook eerst doen.
|
||||
|
||||
Welke iPhone 4 case gebruik je?
|
|
|||
|
|||
Siri zou moeten werken als je 'm tegen je oor houdt en ertegen praat. Dat is bij mijn 4S niet het geval.
Of mijn sensor reageert tijdens het bellen weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb een switcheasy nude case.. En een screen protector die erbij zat
|
|
||||
|
||||
Haal die screenprotector er eens af
|
Labels |
iphone 4s, nabijheidssensor, probleem, proximity |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het probleem met de nabijheidssensor (proximity) opgelost in firmw. 4.2.1? | audibas | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 00:20 |
Groot probleem met iphone!!! | Rob_Hoi | Archief | 4 | 14-02-09 13:16 |
GROOT PROBLEEM na Iphone updaten naar 1.1.4 | selien01 | Archief | 3 | 01-03-08 22:32 |
|
|