Belletje verschijnt inscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone gebruik, dan verschijnt er af en toe (uit het niets) een afbeelding van het belletje (wat aangeeft dat er wel geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belletje verschijnt inscherm
Als ik mijn iPhone gebruik, dan verschijnt er af en toe (uit het niets) een afbeelding van het belletje (wat aangeeft dat er wel geluid is)... Het plaatje van het belletje is hetzelfde als dat van wat er verschijnt als je "aan / uit geluid" verschuift aan de linkerkant van je iPhone.
Iemand een idee waardoor ik dat steeds zie? Iemand een idee hoe ik het weg krijg? Alvast dank van mij en mijn collega (die hetzelfde probleem heeft) Laatst gewijzigd door Draak360; 31-03-08 om 07:55. Reden: verduidelijking |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die een oplossing voor dit probleem heeft? Is er niemand met hetzelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
het blijft verschijnen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
login apple.com verschijnt steeds?? | Sunny1409 | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 13:50 |
belletje in beeld | rob41 | iPhone algemeen | 1 | 19-02-10 13:56 |
Mac OS X: wachtwoordschermpje verschijnt steeds... | tearoze | Desktop-applicaties | 2 | 02-10-09 09:53 |
Wallpaper verschijnt niet??? | maatie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-07-09 11:41 |
sms bericht verschijnt op scherm | blaugrana | iPhone algemeen | 33 | 13-01-09 13:33 |
|
|