Nieuwe iPhone, ING geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kreeg ik mijn nieuwe 4S binnen, prima niks aan de hand. Net wilde ik online wat betalen en nu heeft ING mijn Tan-codes geblokkeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe iPhone, ING geblokkeerd
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe 4S binnen, prima niks aan de hand. Net wilde ik online wat betalen en nu heeft ING mijn Tan-codes geblokkeerd via mijn mobiel. Ik kan ook zien dat ze het vandaag geblokkeerd hebben.
Weet ING dat ik een nieuwe simkaart / telefoon heb en blokkeren ze het daarom? Iemand daar ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk, de Tancode werkt via je 06 nummer en niet je simkaart.
|
|
||||
|
||||
Maar het is nog nooit gebeurd met met mijn oude simkaart 2,5 jaar lang. En net vandaag nu ik een nieuwe kleine simkaart heb wordt het geblokkeerd.
|
|
|||
|
|||
gewoon ff ing bellen morgen ...wens je sucses daarmee..
|
|
|||
|
|||
Yup.. Bij een nieuwe sim blokkeerd de ING Tan codes voor 48 uur... Zie hier: Tijdelijk geen TAN-codes? - ING - Internetbankieren
|
|
||||
|
||||
Edit.
Op Geenstijl heb ik een hele post erover gevonden: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...an_klante.html Niemand weet hoe, maar het gebeurd en over 2 dagen kan ik weer er gebruik van maken. (belachelijk) |
|
||||
|
||||
tsja, das ing, rotzooien met jouw geld zonder dat je het weet, gelukkig ben ik overgestapt naar de rabo, is ook niet heilig, maar wel beter en je word er fatsoenlijk geholpen.
|
||||
|
||||
Nooit geweten, weer wat wijzer door het leven
|
|
|||
|
|||
Waar moeten ze anders aan geld komen om het luize leventje van de Grieken te kunnen financieren
|
Labels |
blokkeren, ing, iphone, nieuwe simkaart, tan-codes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone besteld via ING? Opgelet | Erikkk | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-02-10 16:31 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
|
|