//

3gs herkent sim kaart niet

3gs herkent sim kaart niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) gisteren mijn nieuwe 4s binnen, werkt heerlijk. ik wilde mijn oude 3gs voor mijn zoon klaarmaken maar de simkaart ( prepaid AH ) wordt niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-11, 09:55
jhonneyq jhonneyq is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: brabant
Berichten: 1
Standaard 3gs herkent sim kaart niet

gisteren mijn nieuwe 4s binnen, werkt heerlijk. ik wilde mijn oude 3gs voor mijn zoon klaarmaken maar de simkaart ( prepaid AH ) wordt niet herkent.
netwerk instellingen al gereset maar werkt niet de 3gs is simlock vrij en gejailbreaktt. iemand raad???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 11:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je 100% zeker weet dat de iPhone simlockvrij is, dan ligt het waarsch. aan de simkaart. Even een nieuwe / omruilen voor een andere zou dat uit kunnen sluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... jeroenvrijn Archief 8 15-02-11 20:37
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iphone 3gs crasht wanneer er sim kaart in zit belvedere86 iPhone algemeen 4 20-12-10 21:42
Iphone 3gs sim kaart uit Canada rolandje0 iPhone algemeen 0 05-08-10 17:07
3GS probleem, sim-kaart zit los youry iPhone algemeen 3 07-08-09 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.