Samengevoegde kaarten (adresboek) niet zichtbaar op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn Adresboek twee groepen (voor mij en mijn vrouw). Ik heb vandaag de dubbele contacten/kaarten (die in beide groepen stonden) ontdubbeld (=samengevoegd), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Samengevoegde kaarten (adresboek) niet zichtbaar op iphone
Ik heb in mijn Adresboek twee groepen (voor mij en mijn vrouw). Ik heb vandaag de dubbele contacten/kaarten (die in beide groepen stonden) ontdubbeld (=samengevoegd), met mijn Macbook (want met de iPhone zie ik niet hoe dat zou moeten).
Op mijn Macbook ziet dat er prima uit. Dezelfde contacten die in beide groepen stonden en inmiddels zijn samengevoegd, zie ik nog steeds in beide groepen. Als ik in de ene groep het contact aanpas, zie ik dat ook terug in de andere groep. En in " alle contacten" zie ik het contact slechts 1 keer. Echter, op mijn iPhone zie ik het ontdubbelde/samengevoegde contact maar in 1 van de 2 groepen. Hetzelfde geldt voor mijn iPad trouwens. Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
adresboek, kaarten, samenvoegen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
excel voor Ipad probleem met samengevoegde cellen | Bvdknaap | iPad Apps | 0 | 13-09-11 00:22 |
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 | Bifi | iTunes | 0 | 16-01-11 12:47 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
Sendfile 0.37 "kan" VCF (adresboek kaarten) versturen. | mjay | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-12-07 23:45 |
Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts | mephone | iPhone algemeen | 4 | 11-12-07 16:37 |
|
|