iphone 3Gs valt regelmatig uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht een mooi 2ehands toestel gekocht te hebben, ware het niet dat het toestel regelmatig gewoon uitvalt en ik hem dan opnieuw moet opstarten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3Gs valt regelmatig uit
Ik dacht een mooi 2ehands toestel gekocht te hebben, ware het niet dat het toestel regelmatig gewoon uitvalt en ik hem dan opnieuw moet opstarten.
Behalve als hij aan mijn laptop gekoppeld zit dan heb ik geen enkel probleem. Heeft iemand hier ervaring mee en wat is een eventuele oplossing voor mijn Iphone probleem?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS valt uit tijdens het bellen. | mayo001 | iPhone algemeen | 10 | 11-02-12 22:20 |
Iphone 3GS valt uit tijdens gesprek | meffj00 | iPhone algemeen | 2 | 11-02-12 22:13 |
iPhone 3gs valt zomaar uit | maedeira | iPhone algemeen | 9 | 05-06-11 13:05 |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
|
|