Dringend! Iphone reset en blijft met apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, Ik ga deze avond mijn Iphone verkopen. De koper komt erom gisteren was ik van plan om alles te resetten. Ik heb dus instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dringend! Iphone reset en blijft met apple logo
beste,
Ik ga deze avond mijn Iphone verkopen. De koper komt erom gisteren was ik van plan om alles te resetten. Ik heb dus instellingen - algemeen - stel opnieuw in - verwijder alles Er kwam een balkje op dat volledig opvulde Daarna kwam er een apple teken op, tot nu staat dit er nog altijd op WAT MOET IK DOEN? Ik heb wel mijn iphone niet aangesloten via Itunes terwijl hij resette Met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je een JB heb dan blijft je iphone hangen als je wil alle instellingen van deze iphone klikt.
even herstellen in itunes en het is normaal opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPhone blijft op apple logo | Tomiikaaza | iPhone algemeen | 3 | 21-08-10 19:45 |
apple logo blijft hangen met opstarten | dsimons | Archief | 5 | 05-04-10 18:28 |
iPhone 2G start op tot apple logo na reset? | Rogiertje | Archief | 4 | 29-03-09 15:39 |
Apple logo (reset) na maken Wi-Fi verbinding | probin | Wi-Fi | 1 | 30-06-08 12:18 |
|
|