//

Activesync "wired" (desktopversie) ?

Activesync "wired" (desktopversie) ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zocht even hier op het forum info ivm activesync+iphone maar dan wel de desktop-versie en niet Activesync for Exchange die in firmware versie 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 16:39
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard Activesync "wired" (desktopversie) ?

Ik zocht even hier op het forum info ivm activesync+iphone maar dan wel de desktop-versie en niet Activesync for Exchange die in firmware versie 2 zal ondersteund worden...

Algmene zoektocht op Internet brengt ook niet veel op.

Zal het nou binnenkort mogelijk zijn om outlook berichten te synchroniseren naar de iphone zoals het nu reeds mogelijk is met de kalender door middel van USB kabel ??

Ik denk niet dat ik het ooit gedaan krijg om de admin hier Activesync4Echange te laten draaien en nog minder IMAP etc.... en ik denk ook niet dat ik echt de enige ben die graag een desktop -based syncing wil van zijn e-mail berichten.

komt er binnekort, nu de SDk released is, iemand af met zo'n sync-oplossing ?
lijkt mij toch eenvoudig, als het dan al wireless kan, niet ?

iemand intersessante input aub ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-08, 15:19
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard

sorry - ik dring een laatste maal aan ... iemand een idee of activesync ooit zal te werk zal geen met USB kabel (zoals nu eigenlijk het geval is met windows mobile) ?

ik veronderstel dat wireless versie waarover gepraat wordt in FW 2.0 niet haalbaar is voor doorsnee gebruiker...
  #3  
Oud 17-04-08, 15:53
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Activesync is voor Windows Mobile, niet voor iPhone... Dus het gaat niet werken.
In de toekomst, met iPhone software 2.0 zal het toevoegen van een Exchange-account met pushmail wel mogelijk worden.
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
  #4  
Oud 17-04-08, 16:12
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Eerlijk gezegd verwacht ik ook een betere integratie met itunes en firmware 2.0 op activesync gebied. Er is immers niet voor niets een licentie gekocht door apple.

Even afwachten dus.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #5  
Oud 17-04-08, 16:20
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Volgens mij worden hier 2 dingen door elkaar gehaald.
Activesync is het programma waarmee Windows Mobile apparaten met Windows kunnen communiceren, dus bestanden, mail en dergelijke synchroniseren.
Waar het in dit topic volgens mij om gaat is een Exchange-server, of gewoon om het synchroniseren van de iPhone met een OS (OSX of Windows).
De naam activesync werkt verwarrend, omdat dat dus een programma van microsoft is...
  #6  
Oud 17-04-08, 16:27
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filouchke Bekijk bericht
Ik zocht even hier op het forum info ivm activesync+iphone maar dan wel de desktop-versie en niet Activesync for Exchange die in firmware versie 2 zal ondersteund worden...
Lijkt me duidelijk toch ?
En ik weet ook wel dat activesync gebruikt wordt voor exchange servers, maar ik denk dat filouchke een goede sync wil via de usb kabel.
En ik verwacht dat deze integratie met itunes verbeterd gaat worden vanaf firmware 2, alhoewel alleen de integratie via Wi-Fi of gprs is aangekondigd. (zoals push mail en calender sync)
  #7  
Oud 17-04-08, 16:37
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Lijkt me duidelijk toch ?
En ik weet ook wel dat activesync gebruikt wordt voor exchange servers, maar ik denk dat filouchke een goede sync wil via de usb kabel.
En ik verwacht dat deze integratie met itunes verbeterd gaat worden vanaf firmware 2, alhoewel alleen de integratie via Wi-Fi of gprs is aangekondigd. (zoals push mail en calender sync)
Je hebt gelijk, maar eerlijk gezegd vond ik het niet duidelijk, omdat hij (en jij ook) het over activesync hadden, en dat is toch iets anders.
Maar inderdaad, dat zal met firmware 2 een stuk beter gaan...
  #8  
Oud 24-04-08, 09:59
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard

ArB heeft het goed begrepen, ik vroeg mij af of firmware 2 ook activesync via de USB kabel zal ondersteunen en niet alleen A4E/Push mail.

itunes synchroniseert geen e-mail berichten, en dat vind ik tot op heden een groot minpunt.

Ik vraag mij zelfs af of er ooit een oplossing komt voor gebruikers die e-mail berichten willen synchroniseren via USB/bleutooth verbinding met de laptop ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.