notities weg IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn notities zijn ineens weg. Althans niet allemaal, maar een groot aantal. Ik maak deze op mijn iPhone 4 (IOS5) en heb tot heden geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
notities weg IOS5
Mijn notities zijn ineens weg. Althans niet allemaal, maar een groot aantal. Ik maak deze op mijn iPhone 4 (IOS5) en heb tot heden geen problemen gehad. Twee dagen terug heb ik iets ingevoerd, echter deze notitie is met een aantal anderen verdwenen. Ik begrijp nu dat deze via Wi-Fi synchroniseren. Echter in de mail op mijn Mac zijn ook alleen de twee overgebleven notities nog terug te vinden.
Nu maak ik wel regelmatig backups. Kan iemand mij op weg helpen? Is het mogelijk de notities te restoren, of moet ik dan het hele systeem terugzetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in iTunes klik met je rechter muis knop op de naam van de idevice links in de lijst en druk dan op terug zetten reserve kopie suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug | windhoos | iPhone algemeen | 24 | 28-05-12 17:45 |
Zoomfunctie camera weg in IOS5? | dbtje | iPhone algemeen | 5 | 19-03-12 14:19 |
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 | Achterhoek | iPhone Navigatie | 1 | 24-10-11 12:23 |
Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie | ninie7777777 | iPhone algemeen | 3 | 21-10-11 18:40 |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
|
|