Iphone 4 ios 5 imei unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Grapjas was idd wel heel makkelijk geweest...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is dit een voorbeeld of het echte IMEI nummer van iemand hier op het forum?
Het is niet slim om hier je IMEI nummer openbaar te maken...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je hier vinden:
International Numbering Plans, © 2001-2011 page=analysis&sub=imeinr
|
||||
|
||||
primary market North America slaat dus nergens op, het IMEI van mijn IPhone van KPN geeft hetzelfde resultaat
|
|
|||
|
|||
nou, ik kom dus niks verder. Lees overal dat een iphone 4 met ios 5 van at&t een verloren zaak is. Dus toch maar tegen de muur gooien dat ding
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb m gelukkig kunnen verkopen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen met het zelfde probleem, je moet redsnow 0.9.9b4 downloaden ios 5.0 dan redsnow openen een ipsw select doen dan de ios 5.0 selecteren dan staat er dat deze er voor in aanmerking komt, dan back drukken jailbreaken dan staat er instaleer cydia en er onder staat deactiveer dat hokje moet uitgevinkt zijn, dan deze stap volgen. Als die klaar is start je weer redsnow op dan doe je weer ipsw selecteren weer de 5.0 dan druk je op just boot en klaar iphone geactiveerd en stap 2 unlocken wat nog niet kan er staat op marktplaats iemand die op imei unlockt voor rond de 100 euro met 80 positieve reactie's, iemand ervaring mee.
Groeten Jeroen |
|
|||
|
|||
Waarom kan je hem niet jailbreaken met redsnow
En vervolgens unlocken met ultrasnow? |
|
||||
|
||||
Dit is een specifiek geval van een probleem waar al bredere topics (AT&T, > 1.59.00 unlock) over zijn.
Daarom gaat er hier een slotje op. |
Labels |
imei, jailbreak, provider, simlock, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? | khalidinio | Unlock | 9 | 15-11-11 11:49 |
iPhone 3G: 05.14.02 ios 3.1.3 unlocken | Guest-20191103144301 | Unlock | 3 | 11-11-10 14:40 |
iPhone 4: unlocken van imei | Guest-20130718235855 | Unlock | 7 | 30-10-10 15:36 |
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken | nadal | Jailbreak | 3 | 22-07-10 12:52 |
|
|