//

iPhone herstellen na reparatie lukt niet

iPhone herstellen na reparatie lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Mijn iPhone 4 (iOS 5.0) is net terug van reparatie, maar ik kan hem niet herstellen. Vlak voordat ie opgehaald werd heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-11, 16:09
Danny356 Danny356 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard iPhone herstellen na reparatie lukt niet

Help! Mijn iPhone 4 (iOS 5.0) is net terug van reparatie, maar ik kan hem niet herstellen. Vlak voordat ie opgehaald werd heb ik een reservekopie gemaakt en geupdate naar iOS 5.0. (Dit is nu drie weken geleden ongeveer.)

Het leentoestel betrof een iPhone 3. Deze is te oud voor iOS 5.0, dus heb ik mijn reservekopie niet op het leentoestel kunnen installeren. Ik heb hierover contact gehad met iemand die mij verzekerde dat die reservekopie van iOS 5.0 wel zou blijven bestaan ondanks dat ik in iTunes toch een soort nieuwe iPhone aan moest maken voor die iPhone 3.

Nu wil ik mijn oude iPhone 4 weer herstellen naar de oude. Maar die reservekopie wordt niet aangeboden. Alleen 2(!?) reservekopies van de van de iPhone 3.

Lang verhaal kort: heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ben namelijk nu al mijn nummers, foto's, mailtjes enzovoorts kwijt.

Alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 15:45 ----------

Hallo is daar iemand?? Ben nieuw hier dus, hoor graag als ik het fout doe...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 16:53
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

mmm, heeft u in de tussentijd windows opnieuw geinstalleerd? dit zou het probleem kunnen zijn. Een oplossing, als u de backup niet meer ziet, is er eigenlijk niet. Het enige wat u kunt proberen is om in te loggen op iCloud (als u dit gebruikte) en te kijken of u op die manier uw contacten enzovoort terug kunt halen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 15:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny356 Bekijk bericht
Hallo is daar iemand?? Ben nieuw hier dus, hoor graag als ik het fout doe...
je bent trouwens wel vrij ongeduldig.. je kan niet verwachten dat we dezelfde minuut nog op je reageren.. het is een forum geen msn....
  #3  
Oud 06-11-11, 17:06
Danny356 Danny356 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Bedankt Michiel voor je reactie. Ongeduld kwam omdat mijn topic niet werd bekeken en de rest wel. Twijfelde of ik het wel goed had gedaan;-)

Windows is niet opnieuw geinstalleerd.
Mijn Iphone 4 heet 'iPhone van Danny'. Echter toen ik de iPhone 3 eraan hing nam hij de PC-naam aan. Dus de iPhone 3 heette 'iPhone van 356Media'. Nu heb ik ook geprobeerd te zoeken naar een die oude reservekopie maar zonder succes.
(iCloud heb heb ik overigens nooit gebruikt, dus dat zal weinig uithalen.)

Is er ook een manier om die files die iTunes maakt via de verkenner te vinden? Misschien kan ik dan de contactgegevens ontcijferen? Dan ga ik die wel handmatig invoeren. (Dat is immers het enige belangrijke voor me.)
  #4  
Oud 06-11-11, 17:42
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny356 Bekijk bericht
Bedankt Michiel voor je reactie. Ongeduld kwam omdat mijn topic niet werd bekeken en de rest wel. Twijfelde of ik het wel goed had gedaan;-)

Windows is niet opnieuw geinstalleerd.
Mijn Iphone 4 heet 'iPhone van Danny'. Echter toen ik de iPhone 3 eraan hing nam hij de PC-naam aan. Dus de iPhone 3 heette 'iPhone van 356Media'. Nu heb ik ook geprobeerd te zoeken naar een die oude reservekopie maar zonder succes.
(iCloud heb heb ik overigens nooit gebruikt, dus dat zal weinig uithalen.)

Is er ook een manier om die files die iTunes maakt via de verkenner te vinden? Misschien kan ik dan de contactgegevens ontcijferen? Dan ga ik die wel handmatig invoeren. (Dat is immers het enige belangrijke voor me.)
Normaal kun je via terugzetten reservekopie selecteren welke reservekopie er moet terug gezet worden.
Met BackUpExtractor kun je de backups "lezen".
  #5  
Oud 06-11-11, 18:20
Danny356 Danny356 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

HET IS GELUKT! (Vooral dankzij Michiel en zijn verhaal over iCloud.) Apple was al verder met iCloud dan ik zelf dacht. Toen ik 'contacten' inschakelde in iCloud begon hij langzaam al mijn contactgegevens te herstellen!

Ik ben dolblij en dank jullie het meedenken.
  #6  
Oud 06-11-11, 18:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Fijn dat het is opgelost.

Slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
5.0, ios, iphone, reparatie, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone herstellen lukt niet grootnick15 Jailbreak 7 08-10-11 17:31
iPhone herstellen lukt niet EZBlade iPhone algemeen 4 10-07-11 19:53
iPhone herstellen lukt niet thijsperdok iPhone algemeen 12 05-04-11 13:13
iphone 3g herstellen lukt niet! maroee iPhone algemeen 0 21-03-11 15:27
Windows: Iphone herstellen lukt niet a3aanw iTunes 3 01-11-09 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.