Ik kan niet meer gebeld worden na update ios5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik beschik over een iPhone 4 en kan wel bellen maar niet meer gebeld worden. Mijn provider is T-mobile. Ik vermoed dat het komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan niet meer gebeld worden na update ios5
Goedemiddag,
Ik beschik over een iPhone 4 en kan wel bellen maar niet meer gebeld worden. Mijn provider is T-mobile. Ik vermoed dat het komt door de update naar IOS 5. De simkaart in de telefoon is kleinen geknipt, maar heeft altijd gewerkt. Heeft iemend hetzelfde probleem, of een oplossing? Ik hoor het graag. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet meer gebeld worden | StephanieMysa | iPhone algemeen | 4 | 28-03-11 21:11 |
Cydia Update - Niet meer gebeld worden??? | Freek24 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-10-09 11:11 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
Ik kan niet meer gebeld worden! | naomi | iPhone algemeen | 5 | 15-04-08 11:09 |
|
|