iPhone 4s camera lens los geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kunnen de volume knoppen zijn. trilmotor kan het niet zijn. Trilmotor zit bij de iPhone 4 langs de camera en bij ne iPhone 4s zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kunnen de volume knoppen zijn. trilmotor kan het niet zijn. Trilmotor zit bij de iPhone 4 langs de camera en bij ne iPhone 4s zit die dicht bij de homeknop
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het weten, en dat vibramotortje denk dat jij de trilfunctie bedoelt zit niet meer bij de camera zoals bij de andere. Kijk maar eens op YouTube daar zie ik hem redelijk onderin ongeveer in het midden zitten. |
|
|||
|
|||
Goh, interressant. Ik heb het ook met mijn 4S, denk inderdaad dat dit gewoon zo hoort als ik de rest hiero hoor. Beetje een soort 'veertje' ofzo wat je hoort.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoor het alleen als ik deze op de tafel leg of achteraan eens op tik. Nog nooit problemen mee gehad. |
|
|||
|
|||
Geen paniek, was zelf ook een beetje ongerust nu niet meer..
Inside the iPhone 4 & 4s - YouTube kijk vanaf 5.45 min |
|
||||
|
||||
Andere telefoons hebben dit overigens ook
Geen rede om je zorgen over te maken |
|
|||
|
|||
Heb ik ook, camera en ook met vibratie motor, vind het niet zo erg, maar wel heel irritant, alleen het idee al
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
trillend geluid of er iets los zit | plvkat | iPhone algemeen | 8 | 04-11-11 00:58 |
Geen geluid bij IGO SAFETY camera | jwbreman | iPad algemeen | 0 | 13-09-11 10:19 |
'Klik'-geluid bij camera 3GS uitzetten? | Blattellus | iPhone algemeen | 2 | 01-07-11 14:15 |
Foto: camera lens beschadigd! | markkeulen | Muziek, foto & video | 1 | 04-08-08 11:35 |
|
|