//

Hoe krijg ik mijn hotmail adressen terug??

Hoe krijg ik mijn hotmail adressen terug?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ipc'ers ik zit met een gigantisch probleem. Ik had altijd hotmail als mail maar sinds ios 5.0 kan je zeg maar hotmail toevoegen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-11, 05:32
dutchcore dutchcore is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard Hoe krijg ik mijn hotmail adressen terug??

Beste ipc'ers ik zit met een gigantisch probleem.

Ik had altijd hotmail als mail maar sinds ios 5.0 kan je zeg maar hotmail toevoegen met push notification. Dus ik ff me oude account verwijderd en de nieuwe gemaakt. Toen stond mijn telefoonlijst helemaal vol met email-adressen ... Meer dan 400 stuks. Allemaal met de hand verwijderd, tijdje bezig geweest. Klik ik trillian (mijn o.a msn app) is niemand online. Als gevolg van het verwijderen van die emailadressen in mijn telefoonboek.


Please is er een manier om dit terug te zetten??? Ik mis me contactjes

Mvg,

Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 08:35
dutchcore dutchcore is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Please help iemand?
  #3  
Oud 07-11-11, 08:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchcore Bekijk bericht

Ik had altijd hotmail als mail maar sinds ios 5.0 kan je zeg maar hotmail toevoegen met push notification.
Jij noemt het "Hotmail met push" maar wat je gedaan hebt is Hotmail instellen als een IMAP/Exchange account.

Het voordeel van een IMAP/Exchane account, synchronisatie tussen de IMAP/Exchange server en de PC en/of iPhone, is nu in jouw nadeel uitgevallen. Alles wat je van de iPhone verwijderd hebt is ook van de IMAP/Exchange server verdwenen.

Als je op jouw PC niet ergens een backup hebt van die IMAP mailbox, in Outlook bv., is alles definitief weg.
  #4  
Oud 07-11-11, 10:01
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Bij instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> Accounts Hotmail -> Contacten.

Die kan je aan of uitvinken. In jouw geval had je deze dus aangevinkt aangezien al je contacten in je contactpersonenlijst stonden. Je had ze kunnen verwijderen door het vinkje uit te zetten. Dan waren alle contacten weer uit je lijst weggeweest maar had je ze wel behouden.

Probeer dit vinkje weer eens aan te zetten en kijk eens of ze terug zijn? Anders ben ik bang dat je alle contacten handmatig 1 voor 1 hebt verwijderd. Is er niet iets mogelijk met een oude back-up?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 11:50
hoe krijg je al je apps terug na fw jaimiefanatic iPad Apps 1 30-09-10 03:35
hoe krijg ik mijn games weer terug? ipodhelpneed Archief 3 22-03-10 19:09
Hoe krijg ik mijn conaccten terug nu me iPhone stuk is Rooie-Osdorp Archief 1 28-01-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.