Leuke bugs IOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit zijn enkele leuke bugs dat je kan meemaken als je op de IOS5 rondhangt. Af en toe heb je snel een applicatie nodig, op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuke bugs IOS 5
Dit zijn enkele leuke bugs dat je kan meemaken als je op de IOS5 rondhangt.
Af en toe heb je snel een applicatie nodig, op de iphone en als je het applicatie opstart, en heel snel de lock toets gebruikt kan je een mooie bug zien. ( zie afbeeldingen ). Dat de scherm heel raar uitkomt zo als dat de lockscreen niet meer mooi ziet. Zo gaat het blijkbaar eruit komen te zien. Zelfs als je denkt van oo ff een foto'tje nemen lukt niet Heb je ook een passcode net als ik, heb je pech want mijn passcode is 2012 en ik kom niet bij de 0 dus dan kan je niet je iphone ontgrendelen. *FIX - Af en toe als je een tijdje niet je iphone gebruikt dus heletijd gewoon gelocked laat herstelt die wel naar een tijdje. - Een reset geven door het LOCK toets en home button ingedrukt te houden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel leuke "bug", helaas kan ik die "bug" met de beste wil van de wereld niet reproduceren.
Niet op een iPhone 4 met iOS 5 (met JB) en niet op een iPhone 4S met iOS 5. Misschien dat andere leden meer geluk hebben |
|
|||
|
|||
Ja, ik hoop het wel
Specs : IPhone 4 32GB. IOS5 GEEN JAILBREAK! |
|
||||
|
||||
Neem me niet kwalijk hoor, maar volgens mij heb jij een lichte bug in je spraakgedeelte...
|
|||
|
|||
Ik heb ook iets leuks ontdekt: houd de aan/uitknop ingedrukt totdat je "zet uit" slider ziet. Sleep hem bijv maar het midden, en niet loslaten. Dan annuleren indrukken met andere vinger ( en niet loslaten). Opnieuw knop indrukken totdat je slider weer ziet, en dan staat de slider in het midden vast. Lan hier alleen geen screenshot bij maken, maar het kan wel
|
|
|||
|
|||
ook deze geprobeerd maar helaas , denk dat dit aan jullie zal liggen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 GM bugs | arnold83 | iPhone algemeen | 20 | 27-10-11 10:53 |
Eerste OS 4.2 bugs | Rink | iPhone algemeen | 113 | 03-01-11 00:06 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 | Doblie | iTunes | 2 | 10-09-08 15:29 |
|
|