"Build" en "bootrom" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn iPhone 3GS graag jailbreaken (5.0.1). Heb al erg veel gelezen en zie telkens de begrippen "bootrom" en "build" terugkomen. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Build" en "bootrom"
Hallo,
Ik wil mijn iPhone 3GS graag jailbreaken (5.0.1). Heb al erg veel gelezen en zie telkens de begrippen "bootrom" en "build" terugkomen. Ik kan geen goede uitleg vinden (ja ik heb echt gezocht) op het forum over wat het nu precies is, en of mijn iphone nou een oude of een nieuwe bootrom heeft, welke "build" deze is...etc. Kan iemand mij op weg helpen? Ja, Google is mijn vriend, en ja...ik heb echt gezocht op dit forum, maar ik kom er dus niet uit en kan niet iets vinden waar ik iets mee kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|