Heb garantie maar wordt niet gerepareerd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 4s heeft waarschijnlijk een fabrieksfoutje ( de omringende plastic wit randje aan de voorkant steekt uit) dus heb ik hem bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb garantie maar wordt niet gerepareerd!
Hallo,
Mijn iphone 4s heeft waarschijnlijk een fabrieksfoutje ( de omringende plastic wit randje aan de voorkant steekt uit) dus heb ik hem bij de phone house laten repareren via dynafix. Nu krijg ik me iphone terug maar ze hebben er niks aan gedaan terwijl ik de iphone PAS 2 WEKEN heb. Kan iemand mij een goed advies geven? mvg, teleurstellende klant..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan iemand me helpen?
|
|
||||
|
||||
nee. maar je kan natuurlijk wel contact opnemen met Apple.
|
|||
|
|||
wit plastiek?
Er is helemaal geen wit plastiek aan de iPhone? also, wnnr je recht hebt op graantie gewoon binnenbrengen, en reparatie eisen, je hebt tenslotte garantie |
|
|||
|
|||
je hebt een wit rand om de toestel en om die witte rand zit de antenne. ja ik had met apple contact, maaar zij zeggen je hebt het toestel niet bij ons gekocht maar bij een provider.
|
|
|||
|
|||
Kan je er een foto van maken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zo..... mijn Iphone wordt gerepareerd !!!!! | Michael_D | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 19-10-11 13:08 |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! | boijke | Odido (T-Mobile) | 8 | 05-03-10 21:38 |
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? | Berrie | iPhone algemeen | 10 | 29-10-09 17:58 |
Garantie 16GB iphone 3G nu deze niet meer gemaakt wordt | zgmatty | iPhone algemeen | 6 | 28-07-09 17:13 |
|
|