chatsessie MSN doorsturen naar bijv mail? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand hoe ik een chatsessie in MSN op mijn iphone kan doorsturen of bewaren in een aparte map? waar staat die chatsessie op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
chatsessie MSN doorsturen naar bijv mail?
Hallo, weet iemand hoe ik een chatsessie in MSN op mijn iphone kan doorsturen of bewaren in een aparte map? waar staat die chatsessie op mijn Iphone eigenlijk?
Op mijn vaste PC staan die chatsessies gewoon in de map: "ontvangen bestanden" en kan ik ze daar teruglezen en bewaren als txt of html, maar hoe op mijn Iphone? ( ik zie die chatsessie natuurlijk gewoon staan in msn op mijn iphone in die msn-tekstwolkjes maar ik wil het hebben als een txt bestandje bijv) was ik duidelijk? thx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?! | iJob | Muziek, foto & video | 4 | 13-08-10 11:38 |
mail doorsturen | superjacky | iPhone algemeen | 7 | 22-02-10 09:42 |
Help! Hoe mail doorsturen | Spindrift | iPhone algemeen | 2 | 22-11-08 21:23 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
Doorsturen mail | BruceSV | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 05:28 |
|
|