Lichtlekkage iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik merkte bij mijn iPhone 4S dat wanneer het scherm aanstaat en je in de 3.5 mm jack kijkt, je wat licht ziet. helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lichtlekkage iPhone 4S
Hallo,
Ik merkte bij mijn iPhone 4S dat wanneer het scherm aanstaat en je in de 3.5 mm jack kijkt, je wat licht ziet. helemaal onderaan geeft het wat licht. En als je er wat schuin in kijkt, is er ergens een punt waar je een nog wat feller licht ziet. Is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind het niet normaal als je zo naar je telefoon kijkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gezien tijdstip van jouw posting; niet een biertje teveel op? |
|
|||
|
|||
Dit had ik bij mijn oude iPhone 4 wel, maar bij mijn nieuwe witte 4S is niks te zien door de headphone jack...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2011 om 13:23 ---------- wat raden jullie trouwens aan? er mee terug gaan of niet? |
|
|||
|
|||
bij mij ook.... tja niks mis mee. Je ziet ook de water zegel zitten ( verkleurd indien contact met water)
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me vrij normaal en geen reden tot echte bezordheid. Mijn iPhone 4 had dat ook maar nooit last van gehad. Ik zou mijn telefoon ook niet gebruiken in de regen, gewoon om geen onnodig risico te nemen.
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt. Ik gebruik hem nu ook niet als het regent hoor. Maar je weet nooit dat het ineens begint te regenen als je aan het bellen bent.
|
|
||||
|
||||
@DieterV Heb je het licht gezien...?
|
|