ios5 op iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 3gs (met jailbreak) Ik hoor van verschillende kanten dat als je ios5 download dat je iphone trager wordt en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios5 op iphone 3gs
Hallo,
ik heb een iphone 3gs (met jailbreak) Ik hoor van verschillende kanten dat als je ios5 download dat je iphone trager wordt en dat er bepaalde functies niet meer of niet goed meer werken. En je kunt niet meer terug als je de ios5 eenmaal hebt. Wie heeft hier ervaring mee? groet, Maria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iphone 3gs ios5 met unthetered jailbreak, hij wordt niet trager en alles blijft werken! Wel gaat de batterij minder lang mee. Je kan inderdaad niet meer downgraden dit heeft ook met de nieuwe update van itunes te maken
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het omgekeerd: aanzienlijk trager, maar gaat langer mee...
En met (eerder!) opgeslagen SHSH blobs kun je toch wel terug?
|
|||
|
|||
Dan zou je inderdaad wel terug kunnen, en wat ik las is de iphone nog niet geupdate en kan ze de SHSH blops nog wel opslaan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Uh, dit wordt me te technisch.. Maar dank jullie wel voor de reacties. Ik wacht nog even met upgraden denk ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS iOS5 wil niet activeren | 3GSThomas | iPhone algemeen | 5 | 24-12-11 21:23 |
Windows: Iphone 3GS update naar ios5 mislukt | djesper | iTunes | 0 | 21-10-11 00:11 |
Iphone 3Gs vertraagd na IOS5 | lucysprenkels | iPhone algemeen | 9 | 20-10-11 23:25 |
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 | ZeemoNL | iPhone algemeen | 6 | 14-10-11 15:39 |
Iphone 3gs ios5 update niet | stijn44 | iPhone algemeen | 0 | 30-09-11 18:53 |
|
|