Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb IOS5 geinstalleerd op mijn 3gs en iMessage functioneert niet. Als ik probeer een iMessage te sturen naar een iemand zijn iphone met IOS5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iMessage op Iphone 3gs met IOS5
Ik heb IOS5 geinstalleerd op mijn 3gs en iMessage functioneert niet.
Als ik probeer een iMessage te sturen naar een iemand zijn iphone met IOS5 dan krijg ik de melding "Not Delivered" met een rood uitroepteken erbij. Ik heb al een volledige restore gedaan en alle instellingen tig keer gechecked maar het was geen succes. Iemand anders die hetzelfde probleem heeft? Iemand met suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat je een icoon met Imessage op je iPhone zou zien maar die ontbreekt bij mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nouw wordt mijn topic gekaapt?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iMessage is geïntegreerd in de berichten-app. Bij mij werkte het eerst ook niet toen ik het met een vriend probeerde. Toen we beide onze devices hadden gereboot werkte het wel. Je kunt zien of je een iMessage kunt sturen doordat de 'stuur'-knop blauw is ipv groen.
|
|
||||
|
||||
Hier is het duidelijk verteld: Spotlight op iOS 5 - deel 1 | Appletips
|
Labels |
imessage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5 | m@ikel | Jailbreak | 0 | 14-10-11 12:41 |
Geen iMessage na update iOS 5 op iPhone 4 | Jubaior | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 02:12 |
IOS5 update op 3GS mislukt | ebbi | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 00:37 |
Iphone 3gs ios5 update niet | stijn44 | iPhone algemeen | 0 | 30-09-11 18:53 |
IOS5: Kan geen video's vinden/aspelen Iphone | Bosvelt | Muziek, foto & video | 3 | 03-08-11 23:38 |
|
|