iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! ik heb een aantal vragen aan jullie m.b.t. mijn gejailbreakte iPhone 4 op iOS 4.3.3.(unthetered via pwnagetool) Ik wil heel graag net als zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5
Goedemorgen!
ik heb een aantal vragen aan jullie m.b.t. mijn gejailbreakte iPhone 4 op iOS 4.3.3.(unthetered via pwnagetool) Ik wil heel graag net als zo vele met mij updaten naar iOS 5. Echter ben ik zo afhankelijk geworden van mijn JB dat ik niet meer zonder kan. Ik heb al gelezen dat er een tethered jailbreak is voor iOS 5. Nu maakt mij dit niet zo veel uit aangezien ik toch meestal mijn macbook pro bij me heb voor een eventuele herstart van mijn iphone. ik vroeg me af of ik eerst naar iOS5 moet udaten op de reguliere wijze en dan pas de JB eroverheen moet doen of dat dit ook gelijk kan. En hoe behoud ik al mijn apps/contacten/muziek er ook op of haalt hij deze er dan vervolgens af? alvast bedankt! M@ikel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iphone4 01.59.00 met ulock updaten naar ios5? | xxdenxx | Unlock | 34 | 20-10-11 10:02 |
iPhone: Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband | Milanello | Jailbreak | 6 | 14-10-11 00:06 |
Updaten naar ios5 niet mogelijk (itouch 4g) | gijsfrederiks | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 20:18 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Fout 3002 met updaten naar ios5 | jkthebest | iPhone algemeen | 7 | 09-06-11 21:54 |
|
|