Geen 3G ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds gisteren mijn iPhone gaan halen en wat ik merk is dat ik geen verbinding heb met 3G. Als het op wifi staat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3G ?
Heb sinds gisteren mijn iPhone gaan halen en wat ik merk is dat ik geen verbinding heb met 3G. Als het op Wi-Fi staat kan ik er alles mee doen. Ma eens dat die springt op 3G kan ik niet op internet dan krijg ik de melding: mobiele data netwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op mobiele dataservice. Dus voor 3G heb je een abonnement nodig ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je weet toch wel dat je voor mobiel internet een mobiel data abonnement nodig hebt.
Best even contact opnemen met je provider. |
|
|||
|
|||
0 = gprs = mobiel internet.
E = EDGE = mobiel internet. 3G = mobiel internet. Wi-Fi = van je thuis netwerk van bv belgacom/telenet data die afgaat. Een iPhone kopen en buitenshuis willen surfen = een mobiel data aboke nemen. Ook voor zorgen mobiele data in de iPhone ook aanstaat en de APN ingesteld staat enz... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|