Hoe kan je pc youtube krijgen op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ik ben nieuw op iculture, maar ik heb een vraag over youtube op iphone en ipod touch. Hoe kan ik de echte youtube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan je pc youtube krijgen op Iphone
Hallo mensen ik ben nieuw op iculture, maar ik heb een vraag over youtube op iphone en ipod touch.
Hoe kan ik de echte youtube site krijgen op mijn ipod touch net als een pc? En als dat kan kan het op safari? alvast bedankt. groetjes Ipodtouch2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat niet vanwege flash denk ik....
Ik moest er ook ff aan wennen maar kan nu alles prima vinden ed! Maar misschien weten anderen dit wel? |
|
||||
|
||||
Ga naar YouTube - Broadcast Yourself. met Safari. Je komt dan op de html5 website van youtube.
|
|||
|
|||
Lukt niet
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat kan niet omdat het geen pc is. Als je dat echt wilt moet je Apple verlaten en naar Android.
|
|
|||
|
|||
Ok eerlijk
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom wil je perse de flash versie gebruiken? |
|
|||
|
|||
Dat komt omdat JoeTjoep redelijk slim is en ziet dat jij Mobile Safari gebruikt als webbrowser en geen Internet Exploder, Firefox, of zo.
|
|
|||
|
|||
Lang niet alle filmpjes kan je bekijken op de mobiele site. Vandaar dat hij het vroeg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat krijg ik inderdaad ook maaaar... onderaan de pagina staan een paar linkjes waaronder "Desktop". Als je daarop klikt krijg je de normale website.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe film op iPhone krijgen? | Lode | Muziek, foto & video | 99 | 12-08-12 11:33 |
Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden. | timo13 | iPad algemeen | 4 | 05-11-11 19:34 |
iPhone: Iphone 3g met 4.1 hoe kan ik mijn bel icoon terug krijgen? | mdeuss | Jailbreak | 1 | 10-10-10 18:00 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | iPhone algemeen | 3 | 28-06-08 19:37 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|