geluid iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een vraagje hier op het forum : Als ik muziek via een headset luister op mijn 4s merk ik dat sommige albums ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid iphone 4s
Hallo
Ik heb een vraagje hier op het forum : Als ik muziek via een headset luister op mijn 4s merk ik dat sommige albums een slecht geluid hebben, terwijl sommige albums dat niet hebben. Maw bij een album moet ik het geluid helemaal openzetten om fatsoenlijk iets te horen, terwijl ik bij een ander het geluid maar op 40% heb staan. Waar ligt dit aan ? Toevallig aan de bitrate ? Volgens mij had ik hier op de iphone 4 geen last van Als je muziek luistert zonder een headset te gebruiken, is al het volume gelijk [ ik moet wel zeggen dat hij zonder headset te gebruiken stukken harder gaat als de iphone 4, dit hebben we getest met hetzelfde album op een iphone 4s en 4 ] mvgr willy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan aan van alles liggen:
1. Illegale mp3tjes en alle kwaliteitsverschillen die hiermee gepaard gaan 2. Heb je een bedrade headset? Kabeltje misschien los contact? Zit 'ie er wel goed in? Past het stekkertje wel goed met de case die je eventueel gebruikt? 3. Normalizer/equalizer aanstaan in de Music app? |
|
|||
|
|||
IPhone 4S gebruikers klagen over brak geluid | Webwereld
Op de blauwe regel klikken dan krijg je de uitleg van het slechte geluid |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mocht ik het verkeerd begrepen hebben, dat de vraagsteller het over muziek heeft.
Maar dan toch is probleem helemaal geen geluid bij uitgaande en irritante ruis- en kraakgeluiden bij telefoongesprekken, zo bekend dat het bij T-mobile technische dienst en ook bij Apple Nederland support ook een bekend probleem is. Oplossing is er nog niet alleen omruilen voor een nieuwe 4S en dan maar hopen dat die niet dat probleem heeft. Ik ben benieuwd of iemand dit fenomeen dat bij gesprekken dat brak geluid of irritante ruis en kraakgeluiden ook kent. |
|
|||
|
|||
Remus jouw probleem is een ander probleem....
Het gaat niet over het bellen maar muziek luisteren via de oortjes... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iphone 3g geluid aan/geluid uit!!! | wflink | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 14:32 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
iPhone geluid | Mickeymii | iPhone algemeen | 0 | 10-02-10 18:47 |
Muziek: Geluid Iphone | StefV | Muziek, foto & video | 1 | 03-11-09 22:15 |
|
|