geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik Icloud op mijn Iphone heb blijft mijn agenda hangen in zoeken. Het venster zoeken blijft aanwezig. Geen plusje dus in de rechterhoek voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda
Sinds ik Icloud op mijn Iphone heb blijft mijn agenda hangen in zoeken.
Het venster zoeken blijft aanwezig. Geen plusje dus in de rechterhoek voor het toevoegen. Wat is hier aan te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel een agenda geactiveerd?
Instellingen > Email, contacten en agenda's > [acountnaam] Op dit moment ligt iCloud er uit maar dit moet geen effect hebben op het toevoegen van agenda items, hooguit op het synchroniseren. |
|
|||
|
|||
Helemaal goed!!!!!! Hij doet het weer! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Enjoy
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken | Dilo | iCloud | 3 | 29-10-11 10:33 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt | Romien | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 17:31 |
Afspraken maken - agenda corrupt | Erwin Geys | iPhone algemeen | 3 | 05-03-10 23:58 |
Help! Geen account aan kunnen maken? | rachel87 | Archief | 1 | 03-10-08 12:25 |
|
|