beeld kantelt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag eindelijk weer een mobieltje en wat voor één! Erg gaaf. Wat een sensatie om ermee te werken. Alleen kantelt het beeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeld kantelt niet
Ik heb sinds vandaag eindelijk weer een mobieltje en wat voor één! Erg gaaf. Wat een sensatie om ermee te werken.
Alleen kantelt het beeld niet als ik een foto bekijk.... En ook in de ipod-functie krijg ik bij kantelen geen cover flow... Dat is even een teleurstelling. Ik zoek me gek maar vind nergens info. Wie kan me helpen? Is het een instelling ofzo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
of het kan zijn dat je accelerometer niet goed werkt... hoop het niet voor je, want wss heb je toch geen garantie na unlock
|
|
|||
|
|||
Probeer hem eens een beetje te schudden en rechtop te houden, dan moet het ie het doen, anders ben je de ***.
|
|
|||
|
|||
Had ik ook, probeer eens helemaal te resetten, dus de aan-uitknop inhouden, dan shutdown kiezen, en dan weer aan zetten, dit werkte voor mij.
|
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem ook sinds vandaag. Maar labyrinth etc werkt wel goed :s
|
|
||||
|
||||
dan is je accelerometer niet kapot, reset even je iphone zoals hier boven staat..
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem al enkele keren aan en af gezet, maar nog steeds niets
|
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing gevonden :
Het probleem was dat mn z-as van mn accelerometer niet meer werkte, deze is nodig voor de foto's te draaien. Spelletjes gebruiken enkel de x en y-as, vandaar dat dat nog werkte. Nu is de oplossing (raar maar waar): -> download Accelerolog -> nu zie je 3 grafiekjes, de onderste (z-as), die zit - zoals je kan zien aan de rechte lijn - vast. -> nu moet je je iphone vrij hard tegen je dij kletsen, tot er beweging in de onderste grafiek komt. Ik weet dat dit raar klinkt, en toen ik het hoorde dacht ik ook van no way, maar het werkt echt ! (gevonden op hackintosh) Laatst gewijzigd door stefancx; 09-04-08 om 20:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 beeld kantelt niet meer | neoxfire | iPhone algemeen | 4 | 13-03-11 19:56 |
Scherm mail kantelt niet meer | LioApplefan | iPad algemeen | 9 | 07-02-11 11:49 |
Beeld kantelt niet meer | Adrenaline0182 | iPhone algemeen | 2 | 18-01-11 10:55 |
Beeld kantelt niet meer | Ikkersheim | iPhone algemeen | 6 | 11-07-10 09:51 |
beeld kantelt niet | Census | iPhone algemeen | 5 | 01-04-08 22:20 |
|
|