IOS 5 blobs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey peeps, Ik wou gistere updaten naar ios 5.0 maar Apple signed deze niet meer. Natuurlijk wil ik net zoals alle andere jailbreakers niet naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 5 blobs
Hey peeps,
Ik wou gistere updaten naar ios 5.0 maar Apple signed deze niet meer. Natuurlijk wil ik net zoals alle andere jailbreakers niet naar 5.0.1. Ik heb een paar dagen teru mijn blobs gesaved en daa staat wel de shsh van ios 5gm bij. Ik ga vanaond proberen om met deze te updaten, kijken of dat wel lukt aangezien het versienummer van de GM en de final gelijk zijn. Maar ik heb gelezen dat de blobs nie meer werken in 5.0.1, deze zouden veranderd zijn. Is het wel mogelijk om van 5.0 nog terug te gaan naar 4.3.3 als ik daar de blobs van heb of zijn de soort blobs in ios 5.0 ook al eranderd zodat ik niet meer terug kan? Alvast bedankt voor jullie hulp. Gegroet, Wesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
en nu graag eventjes in het Nederlands
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is zover ik weet niet mogelijk voor je om naar ios 5.0 te updaten, alleen naar ios 5.0.1. Maar het is wel mogelijk om van ios 5.x naar ios 4.x te downgraden mits je de blobs ervan hebt!
|
|
|||
|
|||
Je kan wel nog terug van iOS 5.x naar iOS 4.x. Maar van iOS 4.x naar iOS 5.0 gaat niet (net zoals van 5.0.1 naar 5.0).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zinloze exercitie...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als je ios 4 hebt kun je nooit meer naar ios 5?!?Ik heb nu de shsh blobs maar lukt ook al niet.
|
|
||||
|
||||
Zelf opgeslagen blobs spelen (voorlopig?) geen rol meer bij iOS5...
Je kunt wel naar iOS 5.0.1 (omdat Apple die nu signeert). |
|
|||
|
|||
Ow dan blijf ik dus nog een hele tijd op ios 4?Want eerst komt er een jailbraik voor ios 5.0 en daarna als dat nog kan voor 5.0.1?Maar als ik nu update naar 5.0.1 kan ik dan wel nog altijd downgraden naar ios 4 of niet??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn mensen die zeggen dat je telefoon dan niet meer goed werkt, omdat iOS4 firmware niet goed samenwerkt met de baseband van iOS5, maar er zijn ook mensen die het tegendeel beweren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
hmm..oke ik blijf toch maar bij 4.1.Maar kun je wel van 5.0.1 naar 5.0 of is dat ook al onmogenlijk? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ondervind geen problemen met mijn toestel, alleen heb ik de indruk dat de batterij niet meer zolang meegaat.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: van 3.1.3 naar ios/unlock/ zonder shsh blobs | Lightness | Unlock | 7 | 17-08-11 03:22 |
iOS 4.3.3 SHSH blobs nog niet in Cydia op te slaan met TU 4.33.00? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-05-11 17:40 |
iOS 4.3 SHSH blobs nog niet op te slaan met TU 4.30.00? | XIII | Archief | 1 | 13-03-11 23:45 |
Alle iDevices: TinyUmbrella aangepast voor iOS 4.0.2 en 3.2.2 SHSH blobs | ColdFusion89 | Jailbreak | 3 | 16-08-10 19:33 |
iPhone: SHSH blobs for 4.0 and 4.0.1 | lorddusk | Jailbreak | 1 | 02-08-10 11:51 |
|
|