Krijgt scherm met precies "spam" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een zwart scherm met de taakbalk vanboven nog tezien en vanonder 1 knop sluit en met de tekst Steve jobs is watching you. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijgt scherm met precies "spam"
Ik krijg een zwart scherm met de taakbalk vanboven nog tezien en vanonder 1 knop sluit en met de tekst Steve jobs is watching you. of soms met your iphone is going to explode of Iphone hackerzzz rules etc...
Is er iets wat ik hiertegen kan doen aub? Hulp gevraagt aub! Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen in iTunes, blijkbaar is er iets (goed) mis met je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Soms idee hoe je dit kan krijgen?
Heb hem niet aangesloten aan me pc voor 1 a 2 maand geleden en gewoon smsen verstuurd bellen , youtube,facebook etc en geen nieuwe app's geinstalleerd naast de nieuwe update... |
|
|||
|
|||
Geen idee eigenlijk, omdat je geen jailbreak hebt is het een vreemd probleem. Wellicht dat andere leden je verder kunnen helpen.
|
|
|||
|
|||
Wat vaag dat moet niet kunnen zou je denken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|