naam iphone wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude Iphone 3Gs doorgegeven aan mijn vriendin. In Itunes kan ik de naam van de Iphone zonder probleem wijzigen, maar in windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
naam iphone wijzigen
Ik heb mijn oude Iphone 3Gs doorgegeven aan mijn vriendin.
In Itunes kan ik de naam van de Iphone zonder probleem wijzigen, maar in windows verkenner blijft de oude naam staan. hoe kan ik dit wijzigen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Device name
Hallo ik heb een paar problemen.
Itunes start niet meer automatisch op terwijl de vinkjes goed staan! tiny umbrella herkent mijn iphone niet! mijn iPhone heet "iPhone Dazzling" maar in windows verkenner geeft die dat niet aan en in itunes wel. en bij mijn ipad doet die dat wel zie de foto heeft iemand enig idee hoe dit komt? iphone 4 met ios 5.0.0 tethered jailbreak. links op de foto is itunes en rechts is windows verkenner IMG_0663[1].jpg |
|
|||
|
|||
Wat staat er bij Instellingen > Algemeen > Info bovenaan?
|
|
|||
|
|||
de nieuwe naam....
Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-11-11 om 21:52. |
|
|||
|
|||
Dus zowel iTunes als de iPhone geven de nieuwe, correcte naam weer? Geen idee dan Ben zelf inmiddels 8 jaar Mac gebruiker en ben niet helemaal op de hoogte van Windows Verkenner. Iemand anders misschien?
|
|
|||
|
|||
jep itunes en iphone geven correcte naam
windows verkenner geeft oude naam.... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het probleem lijkt dan bij Windows te liggen. Misschien dat de naam wordt opgeslagen bij de eerste keer dat de telefoon wordt aangesloten en daarna niet wordt aangepast. Kun je de naam in verkenner trouwens niet veranderen met rechter muisklik en 'rename'?
|
|
|||
|
|||
neeje, da lukt ook ni
|
|
|||
|
|||
Heb een rare bug/fout op mijn iPhone/iTunes/Computer
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad een heel vervelende Windows USB bug.
Ooit werd er een "phone van robin" aangesloten op die Windows machine. Windows heeft voor dat specifieke USB-device drivers geïnstalleerd gekoppeld aan het USB ID van de iPhone. Voor Windows blijft dat nu de "phone van robin". |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Via de registry van Windows gaan zoeken naar de input "phone van robin" en deze naam daar aanpassen. Wellicht dat dat een optie voor je is.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 20:53 ---------- #Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
gevonden !!!!
regedit starten en dan in: HKEY_current_user --> software --> microsoft --> windows --> currentversion --> explorer --> autoplayhandlers --> known devices |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En systeem herstel? naar een dag voordat die de iPhone inplugde? |
|
|||
|
|||
En nu dan? het werkt niet!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Je moet inderdaad het register aanpassen, maar dan niet alleen in known devices, maar op diverse plaatsen. Het beste kan je met Ctrl F gaan zoeken op de volledige naam, in dit geval iPhone van robin. Vergeet niet het vinkje te zetten bij: hele tekenreeks. Op het moment dat er iets gevonden wordt, kan deze wijzigen. Dit net zolang blijven doen tot je het hele register hebt doorlopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Naam Wijzigen | roboto | iTunes | 1 | 12-02-11 15:47 |
Naam iphone wijzigen | Jennimal | Archief | 1 | 28-05-09 23:58 |
Naam van je iPhone wijzigen | Franck | Archief | 3 | 04-03-08 13:54 |
Naam wijzigen? | Stingray | iPhone algemeen | 1 | 24-02-08 10:46 |
|
|