meding update verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds de nieuwe FW 5.0.1 blijft er bij het icoontje instellingen een rode 1 staan. Hoe kan ik deze verwijderen zonder een update te doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meding update verwijderen
sinds de nieuwe FW 5.0.1 blijft er bij het icoontje instellingen een rode 1 staan. Hoe kan ik deze verwijderen zonder een update te doen naar die FW ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat dat weg als je de software update bekijkt. Ik had de melding ook maar is nu weg. Btw ik heb de nieuwe fw niet geïnstalleerd
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan het niet
|
|
||||
|
||||
Ik dacht ook al: oké, is dit nu het lot van de jailbreakers? Voor altijd een 1-tje op je instellingen icoontje? (aangezien jailbreakers meestal niet op de laatste firmware draaien....)
Ik verwacht echter wel een nieuwsbericht ergens de komende tijd met: "software update notificatie verwijderen [jailbreak]" Hier moeten wel ontwikkelaars mee aan de slag gaan, om een tweak te schrijven / ontwikkelen.... Dat verwacht ik wel, tenminste.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
softwareupdate
no update installeren dan kan jem niet per ongeluk toch update
|
|
|||
|
|||
Er is een programma in Cydia waarmee je deze meldingen kan uitschakelen. Kan er alleen niet zo gauw op komen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
no update en noOTA badge uit cydia gehaald werkt super, melding weg en niet meer per ongeluk te installeren. Mocht je later toch willen updaten dan gewoon no update weer verwijderen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailnreak verwijderen zonder firmware update | mark_83 | Jailbreak | 3 | 07-12-10 22:29 |
iPhone: Cydia verwijderen door update? | mpj | Jailbreak | 1 | 12-07-10 16:57 |
Applicatie's verwijderen voor update 1.1.3 | iBen | Unlock [archief] | 0 | 30-01-08 17:43 |
|
|