weeknummers in kalender? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht maar niet gevonden: er is dus geen oplossing om de weeknummers eenvoudig over te nemen als je outlook hebt en windhoos?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht maar niet gevonden: er is dus geen oplossing om de weeknummers eenvoudig over te nemen als je outlook hebt en windhoos?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weeknummer in agenda?
Wist niet precies waar ik deze moest plaatsen, dus dan maar hier!
Weet iemand of het misschien mogelijk is om het weeknummer zichtbaar te krijgen in de standaard agenda die op de iphone zit? Ben hier best benieuwd naar. Groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens kan ik me niet voorstellen dat je ook maar een minieme hoeveelheid moeite gedaan hebt om zelf iets te vinden... heb je de zoekfunctie hier gebruikt? |
|
||||
|
||||
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, handig op school enzo.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ben ook zoekende naar weeknrs in standaard agenda, misschien dat larss dit even kan opzoeken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Oh, en om je te laten weten dat je nogal lui uitgevallen bent. Een forum is nog iets anders dan een helpdesk he. |
|
||||
|
||||
Zoeken is een kunst Zoekterm "weeknummers" en alleen op titels zoeken leverde meerde discussies op. Bij deze zijn ze allemaal samengevoegd tot 1 discussie.
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
weeknummers via iCal
De link die hier word aangegeven werkte met windows nooit.
Nu met de iMac perfect. Eindelijk weer weeknummers. THXS |
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost door de app WeekOtY te installeren. Daarin staan alle weeknummers en kun je zoeken op datum of andersom. Jammer dat het niet in je agenda zelf staat maar dit is wel een goed alternatief.
|
|
||||
|
||||
Als je je Agenda synchroniseert via Google Sync, kun je ook deze Google oplossing gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Weekbadge gebruikt push notifications, kost 79 cent (en een plekje op je springboard)
|
|
|||
|
|||
Oplossing:Weeknummers 2009 en 2010 - MarkThisDate.com
Kies "iPhone". Downloaden en vanuit Outlook kies 'File' en 'Import and Export'. |
|
|||
|
|||
Week App
Ik gebruik Week App voor de iPhone ( iTunes Store). Overzichtelijk, geeft weeknummer van de geselecteerde datum evenals de dag. Als je de iPhone kantelt, worden de begin en eind data van het geselecteerde weeknummer getoond. Week nummer wordt ook in het icoontje getoond.
|
|
|||
|
|||
Als je een jailbreak hebt toegepast, kun je via cydia weekincal installeren. De weeknummers komen dan in het maandoverzicht te staan. Op het icoontje van de kalender komt dan het huidige weeknummer te staan (is ook uit te schakelen).
Sjak |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Perfect, precies wat ik zocht!
|
|
|||
|
|||
Dit kan toch niet waar zijn....
mmmm ik als Iphone criticus was van plan om mijn Nokia E71 in te gaan wisselen voor een Iphone4.
Nu schrik ik een beetje. De agenda is voor mij megabelangrijk. Begrijp ik nu dat in de Iphone de zondag het begin van de week is, en dat dit niet te veranderen is? En begrijp ik nu ook dat het invoeren van weeknummers voor MsWindows/Outlook gebruikers ook een drama is. Zakelijk en prive werk ik bijna altijd met weeknummers.................waarom kan je niet net als in Outlook gewoon weeknummers weergeven aanvinken? Dat vind ik toch een grote tekortkoming die Apple wel heel simpel op kan lossen. |
|
|||
|
|||
Weeknummers rechtstreeks in iPhone Calendar
Ik poets deze oude thread maar even op. Je kunt de weeknummers 2010/2011 nu ook rechtstreeks toevoegen aan je iPhone Calendar via de app Weeknummers 2010/2011 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Let wel: niet geschikt voor mensen die willen syncen met hun Mac/PC
|
|
|||
|
|||
Weeknumbers
Ik heb de app Weeknumbers gesynchroniseerd met de agenda op mijn iPhone 4S. Nu verschijnt er iedere maandag een punt bij de dag waar deze notitie "weeknummer" staat. Dat is erg lastig. Weet iemand hoe ik deze weer kan verwijderen. Alleen de app verwijderen helpt niet, de punten blijven dan staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kalender | damnet | iPhone algemeen | 0 | 19-11-10 22:44 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
[App.] Kalender met weeknummers? | Chasinn | Archief | 2 | 28-09-09 10:22 |
Weeknummers | Taffie | Archief | 2 | 13-07-08 22:02 |
Kalender | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-02-08 00:54 |
|
|