iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, de power button van de 3gs van mijn vriendin viel er uit, deze hebben we laten maken, tijdens het maken ging het scherm kapot, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo
Hallo,
de power button van de 3gs van mijn vriendin viel er uit, deze hebben we laten maken, tijdens het maken ging het scherm kapot, daar is gratis een nieuwe op gezet. maar haar iphone was leeg, thuis gekomen en de iphone in de oplader gelegd, blijkt deze niet meer verder te komen dan eerst kort de 'lege batterij' en er onder het stekkertje met een pijltje naar een volt tekentje, als ik hem aan de computer hang krijg ik dan gelijk het volt tekentje( geen stekkertje erbij..maaaar hij laadt ook niet op want de batterij blijft leeg) nadat de iphone even de batterij heeft laten zien, zie ik het apple logo...dat doet de iphone een minuutje of 1-2 daarna begint het hele proces opnieuw.. nee itunes herkend hem niet, en nee DFU lukt ook niet. hardware fout? ik ga morgen ochtend sowieso terug naar die winkel. (gsm shop nijmegen, eerste negatieve ervaring daar niet van!) help me/us out Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs start niet op logo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo | Pdeb1993 | Archief | 1 | 11-02-10 21:17 |
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader | Loebas | iPhone algemeen | 1 | 10-11-09 10:14 |
Niet opstarten, alleen apple logo | nicholas23 | iPhone algemeen | 2 | 23-09-09 01:01 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
|
|