Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je de agenda van je Iphone zo instellen dat je enkel een agenda hebt van 8u tot 20u? Alvast bedankt voor de reacties!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Kan je de agenda van je Iphone zo instellen dat je enkel een agenda hebt van 8u tot 20u?
Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij niet. Misschien moet je daarvoor een uitgebreidere agenda nemen. In weekcal van utilitap kan het volgens mij wel. Is een erg fijne agenda. Mooie layout etc. Kost wel €1,59 meen ik... Maar zeer de moeite waard.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad Week Calendar kan dit wel en kost inderdaad €1,59 Kijk hiervoor in iTunes of op de site van Week. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|