Niks werkt meer! > HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, op mijn tehtered gejailbreakte iphone 3GS (ios 5) heb ik een passcode ingesteld. Helaas ben ik die vergeten Ik heb al geprobeerd om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niks werkt meer! > HELP
Hallo allemaal,
op mijn tehtered gejailbreakte iphone 3GS (ios 5) heb ik een passcode ingesteld. Helaas ben ik die vergeten Ik heb al geprobeerd om te herstellen maar dan krijg ik een "This device isn't eligble for the requested built". En opnieuw jailbreaken lost het probleem ook niet op. Op internet kan ik niks meer vinden dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ook niet via recovery mode? haal je iphone van de usb draad af, zet je iphone uit, houd de home button ingedrukt en sluit hem tegelijk aan je computer( home knop ingedrukt blijvenhouden). dan zit je in recovery en dan herstellen
|
|
|||
|
|||
Nee, dat werkt helaas ook niet..
|
|
|||
|
|||
vaak gebruikte codes, zit joune er misschien tussen haha: 1111, 5555, 2222 en 1212, 5683, 1337, 2580, 3131, 2121
van iemand gevonden die het heeft opgelost>>>> hosts bestand localiseren op uw pc, openen met kladblok, alles wegdoen tot onder de tekst, en enkel #74.208.10.249 gs.apple.com er in zetten onderaan.. ff itunes opstarten en klaar (=, dan weer herstellen |
|
|||
|
|||
Helaas, geen klaar. Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar het werkt niet. Er gebeurt helemaal niks. En nu is mijn iPhone ook geblokkeerd en staat er dat ik moet aansluiten op Itunes. Maar iTunes zegt dat ik een toegangscode moet invoeren.
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem in DFU zetten en op een andere PC/Mac proberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet niks meer reset werkt niet | Nickspie | iPhone algemeen | 14 | 23-02-10 14:02 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
iPhone 3G: SIM free iPhone geüpdate - niks werkt meer | wstuhlma | Unlock | 15 | 01-03-09 17:39 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
|
|