Reservekopie/synchronisatie stokt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik mijn Iphone aansluit op de laptop gaat een automatische reservekopie starten voor ik kan synchroniseren. Het blijft echter bij stap1 steken en gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie/synchronisatie stokt
Zodra ik mijn Iphone aansluit op de laptop gaat een automatische reservekopie starten voor ik kan synchroniseren. Het blijft echter bij stap1 steken en gaat NIET VERDER. Wat kan ik doen om dit te vermijden en op te lossen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem, dit probleem begon na update van IOS5.01
Daarvoor Itunes geupdate, maar had computer moeten herstarten. Tijdens update IOS5.1 liep deze vast. Na reset Iphone, opnieuw reservekopie geladen. Nu blijft Itunes vragen om reservekopie te installeren. Ik wil naar het synchronisatie veld om aps en music weer terug te zetten. Tonny, heb jij het probleem al opgelost? Marco |
|
|||
|
|||
Reserve kopie
Na update van Itunes en na nieuwe versie van i phone 5.01 is mijn alle vakantie foto's weg. Normaal gaat hij toch zelf reserve kopie maken. Maar ik kan niet niet vinden in itunes. Ik wil mijn vakantie fotos terug hebben. Wie kan mij helpen??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Synchronisatie met reservekopie | kjelltz | Jailbreak | 2 | 07-04-11 23:27 |
Safari stokt | Beatle | iPad algemeen | 3 | 14-01-11 01:24 |
synchronisatie met iphone unlock reservekopie | Jus3ssen | iTunes | 0 | 21-02-10 14:57 |
reservekopie? | Lorriej | iPhone algemeen | 1 | 04-07-09 18:59 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|