Wat kun je doen met een ongeactiveerde iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet echt vinden wat ik zoek... Ik ga binnenkort naar USA, en wil een iPhone kopen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hi allemaal,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet echt vinden wat ik zoek... ![]() Ik ga binnenkort naar USA, en wil een iPhone kopen. Nu is het probleem: de 2e dag dat ik daar ben, ga ik hem al kopen, want dan zijn we het dichtste bij een Apple Store. Maar, ik blijf er nog 3 weken ![]() Nu zag ik laatst op een site dat je ongeactiveerd wel gewoon foto's kan maken en kan Wi-Fi'en... Kan dit ook? Het zou leuk zijn om de vakantie-foto's meteen op mn iPhone te maken ![]() Dus, samengevat: Wat kun je doen met een ongeactiveerde iPhone? alvast bedankt ![]() grtz Casper |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet geactiveerd?
911 bellen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() alleen maar 911 bellen???
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal je toch eerst moeten jailbreaken en unlocken
beste is bij iemand even zijn computer te lenen en te unlocken,duurt 10minuuten en je kan dan iphone helemaal gebruiken
|
|||
|
|||
![]() Hahaaa, natuurlijk, loop effe bij een vreemde binnen, Hi, I just bought an iPhone, can I unlock it here?
![]() ![]() OOF, ik kan de hele vakantie 911 blijven bellen! |
|
||||
|
||||
![]() zijn er zelfs die unlocken in de apple store zelf
![]() een beetje durf en hopla YouTube - Jailbreak iPhone @ Apple Store 5th Avenue = priceless Laatst gewijzigd door truckdiver; 02-04-08 om 21:08. |
|
|||
|
|||
![]() hmmmm, zoveel lef heb ik niet
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat je ook wel iemand kan vinden die hem daar voor je wil unlocken...waarschijnlijk wel voor een kleine vergoeding...
|
|
|||
|
|||
![]() naah, doe het niet... Trouwens, nu ik aan het zoeken ben, in hetzelfde winkelcentrum als die Apple Store, zit een T-Mobile winkel, en weetje wat daar een jaartje geleden in de etalage hing?
DIT: ![]() ![]() ![]() Hee dat staat op deze site iPhone unlocken? T-Mobile helpt! » Nieuws » iPhoneclub.nl hahaha, toevallig dat ik dan naar Newport Beach ga |
|
|||
|
|||
![]() Het antwoord op jou vraag staat in de wiki bij iPhone FAQs (vraag 6):
https://forum.iculture.nl/f1/ip...haal_en_aanzet? |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Wel wat lef voor nodig maar ....... |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij is die Apple Store daar niet zo groot, dus dat valt erg op... Daar ga ik dus echt niet aan beginnen hoor
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of je neemt een laptop mee ?
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 18:06 |
kun je een jailbreak uitvoeren op een 3.0 met 3.1.2? | musty444 | Archief | 1 | 22-02-10 20:34 |
Kun je ook meten met een IPhone? | noortapple | iPhone Apps | 2 | 01-01-10 22:34 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 19:38 |
Kun je syncen naar Itunes met een hacked iPhone? | tychop | Unlock [archief] | 5 | 12-12-07 14:24 |
|
|