kun je een jailbreak uitvoeren op een 3.0 met 3.1.2? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me of je een jailbreak kunt uitvoeren op een iphone versie 3.0 met bijvoorbeeld blakr1n voor de iphone 3.1.2.?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik vroeg me of je een jailbreak kunt uitvoeren op een iphone versie 3.0 met bijvoorbeeld blakr1n voor de iphone 3.1.2.?
Laatst gewijzigd door musty444; 22-02-10 om 21:34. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Daar komt bij, de chat is niet bedoelt voor vragen! Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
Upgraden van 3.0 naar 3.1.2 met een 3G met een jailbreak | marcelvunen | Archief | 1 | 12-02-10 14:43 |
Kun je ook meten met een IPhone? | noortapple | iPhone Apps | 2 | 01-01-10 23:34 |
Wat kun je doen met een ongeactiveerde iPhone? | casfs | iPhone algemeen | 12 | 02-04-08 21:28 |
Kun je syncen naar Itunes met een hacked iPhone? | tychop | Unlock [archief] | 5 | 12-12-07 15:24 |
|
|