//

sms via iPhone dmv dashboard widget iMac

sms via iPhone dmv dashboard widget iMac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bestaat er een handige dashboard widget voor de iMac met behulp waarvan sms-en kunnen worden verzonden via de iPhone (zoals bv. emitSMS, maar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-11, 17:29
LittleSaver LittleSaver is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard sms via iPhone dmv dashboard widget iMac

Hallo,

Bestaat er een handige dashboard widget voor de iMac met behulp waarvan sms-en kunnen worden verzonden via de iPhone (zoals bv. emitSMS, maar dit werkt via Bluetooth wat blijkbaar niet lukt met de iPhone).

Geen jailbreak toestanden, gewoon reguliere dashboard widget vergelijkbaar met emitSMS, maar dan compatibel met de iPhone. Synchronisatie iMac / iPhone lukt via iTunes, maar meer dan dat is er blijkbaar niet mogelijk, tenzij ik me vergis.

Het is immers makkelijker om sms-en te typen via het grotere toetsenbord van de iMac dan via het kleine scherm van de iPhone.

Enige suggestie voor superhandige widgets ?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 17:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

SMS Sender 1.1

Het is geen Widget maar het werkt perfect.

  #3  
Oud 22-11-11, 17:40
LittleSaver LittleSaver is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Beste Timosha,

Dank voor de snelle reactie. Sms sender 1.1 heeft al een overzichtelijke layout ... Waar is dit terug te vinden a.u.b. ? (En als het geen widget is, is het dan een app of programma ?)

Alvast bedankt !
  #4  
Oud 22-11-11, 17:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

SMS Sender is in de Mac App Store te verkrijgen. De iPhone client app is gratis.

Het is een Mac appje dat aan het Adress Book gekoppeld is en over Wi-Fi een verbinding maakt met (i)Message in de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belstatus en SMS in je Mac OS X Dashboard jamy015 Odido (T-Mobile) 0 18-04-10 19:09
Dashboard op de iPhone JWVD Chat en geruchten 8 14-10-09 09:33
[mac os x] T-Mobile iGoogle widget naar Dashboard Widget SneakerStyle Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 03:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.