Distributielijst emailadressen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het voetbalelftal een email wil sturen, wil ik graag alle emailadressen onder 1 naam onder brengen. In outlook lukt dat perfect, maar dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Distributielijst emailadressen
Als ik het voetbalelftal een email wil sturen, wil ik graag alle emailadressen onder 1 naam onder brengen. In outlook lukt dat perfect, maar dit wordt niet gesync met iphone. Kan iemand me helpen, zodat ik niet steeds 11 mensen moet selecteren voor 1 email?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
groepsemail
ha maurice
kijk ff naar deze app Groepsmail sturen met Group Email Solution voor iPhone zondag, 20 maart 2011 (23:52) | Gonny van der Zwaag denk dat het hier wel mee lukt wat jij wil! suc6 rob |
|
|||
|
|||
Rob,
Thx Nooit geweten dat hier apps voor zijn. Ik vind het wel een beetje vreemd dat dit niet in te stellen is op je iphone, zonder hier een app voor nodig te hebben. Dus het emailen gaat lukken, Maar wat als we het elftal willen sms-en. Dit staat wel in de app store vermeld bij bovengenoemd programma, maar helaas is deze optie er niet. Gr maurice Free group email |
|
||||
|
||||
sms
ha maurice
sms kan ook! kijk hier ff naar: Bekijk deze applicatie eens in de App Store: Slimme Groep: Email, SMS/Text, Contacts & Smart Group Appiplayer Categorie: Zakelijk Bijgewerkt: 10-11-2011 groetjes rob |
|
|||
|
|||
Rob,
Precies wat ik nodig heb! Bedankt, intussen geinstalleerd. Gr maurice |
|
|||
|
|||
Groep maken
Als je in het Adresboek een nieuwe groep aanmaakt met daarin de door jou gewenste emailadressen komt deze ook in Outlook te staan.
Outlook haalt deze gegevens uit het adresboek, dat doet hij ook met de agenda van je Mac. Als je dan gaat synchroniseren met je iPhone, staat het ook allemaal op je iPhone. Wel in iTunes aanzetten dat hij het Adresboek moet synchroniseren. Dit heb ik ook gedaan met div.groepen, en heb je dus helemaal geen app. hiervoor nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emailadressen verwijderen, wijzigen | poggibonsi | iPhone algemeen | 52 | 21-09-12 22:12 |
Gewiste emailadressen uit lijst | Translatoria | iPad algemeen | 0 | 28-01-11 17:23 |
Emailadressen hotmail op iphone | ralphvlassak | Archief | 1 | 09-11-09 13:04 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
Auto aanvullen emailadressen | bobb | Archief | 0 | 01-09-08 00:36 |
|
|