Emailadressen verwijderen, wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Emailadressen die je een keer hebt gebruikt komen automatisch weer in schermpje naar voren. Hoe kun je deze adressen verwijderen en/of wijzigen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emailadressen verwijderen, wijzigen
Emailadressen die je een keer hebt gebruikt komen automatisch weer in schermpje naar voren. Hoe kun je deze adressen verwijderen en/of wijzigen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dit zou ik ook graag willen weten. erg irritant. Iemand die mij een email stuurt die ik niet ken en niet in mijn contacten staan komt wel automatisch in mijn iPhone te staan.
Hoe haal ik deze emailadressen weg? |
|
|||
|
|||
Emailadressen wissen
Is er al meer bekend hoe je email adressen uit de iphone kunt wissen ?
|
|
|||
|
|||
is een oplossing in cydia naam ontloopt me maar is een bossprefs tool
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook zoekende naar een antwoord hierop. Ik heb inmiddels -ook al beschik ik pas sinds 1 maand over een iPhone- een reeks adressen, die ik (eenmalig bedoeld) heb gebruikt als email-adres. Het zijn geen contacten uit mijn contactlijst. Meer bedrijven, zoals VGZ en Eneco.
Weet iemand een oplossing voor deze vervuiling? |
|
|||
|
|||
Weet niemand hier een oplossing voor? Ik vind het zelf ook erg irritant.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat er ergens een temp file staat met al deze adressen erin. Dat moet op zich wel gewist kunnen worden lijkt me....
|
|||
|
|||
iemand al een oplossing? Ik heb m'n Iphone enkele dagen (geen jailbreak), ik heb een fout emailadres ingetypt en vervolgens verstuurd. Nu blijft deze steeds tevoorschijn komen. Heel irritant..
|
|
||||
|
||||
Die e-mailadressen staan toch bij je contacten? Daar kan je ze (handmatig) verwijderen!
|
|
|||
|
|||
Nee dat is helaas niet het geval, ik heb zelfs nog geen contacten in m'n adresboek staan (ik wacht nog een weekje op activering en overzetten nummer).
Ik heb om te proberen via Wi-Fi een testmail gestuurd, de eerste keer met een typfout in het mailadres. Die blijf ik nu steeds zien als auto aanvullen bij typen van adres. |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem, zeer irritant!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Emailadressen die je een keer hebt gebruikt komen automatisch weer in schermpje naar voren. Hoe kun je deze adressen verwijderen en/of wijzigen?
Is er iemand met een oplossing voor bovenstaand probleem? |
|
|||
|
|||
Is hier nog steeds geen oplossing voor na de firmware update?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, iemand zei me dat je dit kon uitschakelen maar weet niet precies hoe.
|
|
|||
|
|||
iemand al een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
even een schopje geven. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier
|
|
|||
|
|||
ik had gehoopt dat dit probleem in IOS 4 opgelost zou zijn maar ik kan nergens iets vinden. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
iemand al een oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen | EasyGert | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 01:35 |
Namen apps wijzigen/verwijderen | wieke | Archief | 4 | 29-01-10 22:21 |
Emailadressen hotmail op iphone | ralphvlassak | Archief | 1 | 09-11-09 13:04 |
Auto aanvullen emailadressen | bobb | Archief | 0 | 01-09-08 00:36 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|