Emailadressen verwijderen, wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik ga aan het werk!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik ga aan het werk!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
12 september 2012 bestaat dit probleem nog. Elk ingetypte e-mailadres blijft tot in eeuwigheid in het uitrolmenu staan dat verschijnt als ik een e-mailadres intyp. Ergens moet dit lijstje staan, maar waar? Wie het gevonden heeft mag het verklappen dan kan ik het af en toe wissen. Maakt het leven zoveel mooier!
|
|
|||
|
|||
Hier hoop ik al 1 jaar op! Zo vervelend als je ooit 1x iem iets gestuurd hebt .
|
|
|||
|
|||
Mee eens! Wellicht dat weer vragen helpt en tot een reactie van iemand die het weer voert. Ik ga Apple Support ook vragen ...
|
|
|||
|
|||
Er is 1 manier vertelde ifactors mij, je iPhone helemaal terug naar fabrieksinstellingen terug!!! Dat ga ik dus niet doen hoor !
|
|
|||
|
|||
VERWIJDER FOUT ADRES UIT ROLMENU VAN ADRESBALK in APPLE MAIL
Hoera - ik heb mogelijk een oplossing ontdekt: * Type de eerste letter van het foute adres in 'aan'. Er verschijnt een rolmenu met het foute adres. * Klik dat adres aan. Het komt in een blauw kader onder 'aan' te staan * Ga met je muis naar de rechterkant van het blauwe kader. Er verschijnt daar een klein wit pijltje naar omlaag * Klik op dat kleine witte pijltje * Klik op 'Verwijder uit geadresseerderoverzicht' * Het adres verschijnt eerst in complete vorm. * Verwijder het adres met de backspace toets uit de adresbalk en het verdwijnt ook uit het geadreseerdenoverzicht Klaar! Irritant is alleen dat zoiets niet in een gewone handleiding staat! Of het ook in Outlook werkt weet ik niet. Johan Hahn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet. Ik heb dat probleem niet in mijn iPhone 3s met iOS 5.1.1. noch in mijn iPad2 met iOS 5.1.1. Ik krijg daar bij het intypen van een adres alleen de adressen uit mijn adresboek.
Ik begreep dat het over iPhone, iPad maar ook over Outlook en Mail ging. Sorry als ik op de verkeerde plek ben ... |
|
|||
|
|||
Jawel hoor !! Eindelijk oplossing nu met iOS 6 !!! Open nieuwe email, typ bij aan : 1e letter, en scroll naar beneden en zie staan die je wilt verwijderen, tap op blauwe pijltje, verwijder uit recent ! voilà, verwijderen maar!!! Gr. En succes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt svansteenpaal ! Het werkt perfect. Eindelijk verlost van die irritante verkeerde adressen. |
|
|||
|
|||
Een dikke merci, je moet het maar weten
|
|
|||
|
|||
Jaja het werkt!
|
|
||||
|
||||
Een andere manier is de volgende.
1 - Ga naar je mail programma op de Mac 2 - Ga naar Venster 3 - Kies 'Adrespaneel' 4 - Verwijder het adres 5 - Sync je iPhone met de Mac en het email adres is er ook uit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen | EasyGert | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 01:35 |
Namen apps wijzigen/verwijderen | wieke | Archief | 4 | 29-01-10 22:21 |
Emailadressen hotmail op iphone | ralphvlassak | Archief | 1 | 09-11-09 13:04 |
Auto aanvullen emailadressen | bobb | Archief | 0 | 01-09-08 00:36 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|