Emailadressen verwijderen, wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er nu echt niemand die ons hiermee verder kan helpen ? Ik heb zelf ook al op Cydia gekeken maar kan niets vinden ?! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er nu echt niemand die ons hiermee verder kan helpen ? Ik heb zelf ook al op Cydia gekeken maar kan niets vinden ?!
Wie O Wie heeft de oplossing ?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gezien het feit dat dit topic al 3 jaar loopt en men niet verder komt dan "heeft er iemand al een oplossing?" lijkt het mij niet zo heel raar om dan de conclusie te trekken dat er gewoonweg geen oplossing is en je er maar mee moet leren leven. Veel zin om het topic in de lucht te houden met "is er al een oplossing?" is er niet.
Wel jammer dat er geen oplossing is want het weg kunnen halen van een adres die je verkeerd hebt getikt is wel zo wenselijk omdat het voorkomt dat je later nog eens in de fout gaat. |
|
|||
|
|||
Emailadressen verwijderen, wijzigen
Allen,
het is toch heel simpel dit staat natuurlijk in een file ff in gejailbreak phone de RAW file -> users -> Library gedownload en gezocht naar de mail adressen wat blijkt ze staan in de Directory AdressBook file heet AddressBook.sqlitedb delete deze file en je hebt weer een schone ipod/iphone/ipad werkt super |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je die file echt verwijderd kan het er niet meer instaan.
Heb ik zelf aan de hand gehad toen mijn iPhone wisselde van eigenaar. Nadat ik deze had verwijderd was de lijst leeg |
|
|||
|
|||
geen
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me dan toch even in simpele bewoordingen vertellen hoe je op je iPhone het gewraakte filetje verwijderd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga in de contactenlijst naar dit mailadres. Klik er op, rechtsbovenin staat 'wijzig', klik daar op. Onderaan het veld (even scrollen dus) verschijnt een rode balk met verwijderen. Klaar. |
|
|||
|
|||
Dank je voor de snelle reactie, maar mijn vraag ging niet over het verwijderen van een adres uit de contactenlijst, maar om het verwijderen van adressen die NIET in de contactenlijst staan, maar die wel oppoppen als je de eerste letters ervan intoetst.
|
|
||||
|
||||
Dat zal in je mailprogramma moeten. Niet in je iPhone...
|
|
|||
|
|||
Tja, maar in mijn mailprogramma (outlook) staan de foutieve adressen dus niet, alleen op mijn iPhone . . .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En daarmee is de cirkel rond: hoe krijg ik die dus van mijn appeltje af?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gezien, maar lijkt mij voor een leek als ik ben toch wel erg ingewikkeld. Iki zal er mee moeten leren leven dus. Bedankt voor je snelle reacties.
|
|
|||
|
|||
Kwijt
Ik ben juist iedere keer nadat mijn ioad aan itunes heeft gehangen al deze adressen kwijt,terwijl synchronisatie uitstaat. Wel icloud en google contacten. Op mijn Mac staan ze nog wel, maar op Ipad krijg ik steeds weer een hele oude set terug. Geen idee of iemand al een oplossing had.
|
|
|||
|
|||
Is er ook een oplossing voor "foute/verkeerde" e-mail adressen verwijderen zonder jailbreak ? Wordt heel vervelend dmv automatisch aanvullen als je allemaal onbekende adressen hebt staan die 1 matig gebruikt zijn.ik wil geen jailbreak .
|
|
||||
|
||||
Adressen invoeren
Hi Guys,
Net een nieuwe IPhone en wil in een keer mijn adressen netjes opbergen. Kan ik overzetten van mijn blackbetty naar IPhone of invoeren in mijn adresboek op de PC en laden op de IPhone. Wie heeft ervaring en goede raad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
BlackBerry - Desktop Software for Mac Als de Blackberry contacten op de Mac staan dan activeer iCloud op de Mac en verplaats alle contacten uit de Blackberry groep in het OS X Address Book naar de iCloud groep. Activeer nu iCloud op de iPhone en vink Contacts (en wat je nog nodig hebt) aan. De iPhone zal nu de contacten die de Mac in iCloud gezet heeft synchroniseren. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen | EasyGert | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 01:35 |
Namen apps wijzigen/verwijderen | wieke | Archief | 4 | 29-01-10 22:21 |
Emailadressen hotmail op iphone | ralphvlassak | Archief | 1 | 09-11-09 13:04 |
Auto aanvullen emailadressen | bobb | Archief | 0 | 01-09-08 00:36 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|