Updaten naar 4.3.5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik heb een vraagje wat betreft het updaten van de firmware Mijn zus heeft een iphone die op firmware 4.1 draait maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten naar 4.3.5?
Beste lezers,
ik heb een vraagje wat betreft het updaten van de firmware Mijn zus heeft een iphone die op firmware 4.1 draait maar niet alles werkt meer zoals het hoort en er werd haar verzocht om te updaten. Nu heeft ze een jailbreak op de telefoon en wil dit graag behouden. Is het mogelijk om naar een hogere firmware te gaan, zoals naar 4.3.5 waar nog wel een jailbreak mogelijkheid voor is in haar geval of moet je naar de laatste firmware updaten? Wat volgens mij op dit moment 5.0.1 is, die niet te jailbreaken valt. Bedankt alvast voor het antwoorden. Vriendelijke groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke shsh staat/n er op t beginscherm van cydia?
|
|||
|
|||
iOS 5.0.1 is prima te jailbreaken met redsnow, alleen is de jailbreak dan wel tethered. Dat is met iOS 4.3.5 trouwens ook zo . maar zoals @hierboven, welke shsh's heb je opgeslagen?
|
|
|||
|
|||
4.3.3. kan nog wel untethered gejailbreaked worden..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het haar laten opzoeken en ze verteld me dat er alleen 4.1 bij staat.
Dus heeft ze neem ik aan geen andere SHSH-blobs opgeslagen. Zou neem ik aan betekenen dat ik niet naar een andere kan overzetten behalve naar 5.0.1? Is er nog een bepaalde versie van Redsnow die ik moet hebben wanneer ik hem wil jailbreaken op 5.0.1? Allemaal erg bedankt voor jullie snelle reacties! |
|
||||
|
||||
Dan kun je inderdaad alleen naar 5.0.1. Met de laatste beta versie van redsn0w kun je 5.0.1 tethered jailbreaken op de iPhone 4.
Je kunt de iPhone eventueel nog even aan TinyUmbrella hangen om te kijken of er inderdaad alleen SHSHs zijn van 4.1...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten zonder naar 4.3.4 te gaan mogelijk? | ronaldo1967 | iPhone algemeen | 2 | 23-07-11 22:29 |
Updaten naar 4.3.3 | Jordylwd | iPhone algemeen | 40 | 20-05-11 21:54 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Updaten naar 3.1.3? | henk717 | Jailbreak | 1 | 01-05-10 14:36 |
Updaten naar 3.1.2 | Kets | Archief | 1 | 16-11-09 12:21 |
|
|